CheatNOW.nl
CheatNOW.nl Cheats
HOME WORD LID FORUM START BOOKMARK FAQ CONTACT ADVERTEREN

Cheats zoeken

Zoek je een cheat, trainer, hint of tip?
Titel van spel:
Platform:

Nieuwste 10 cheats

Populaire cheats

Laatste reacties

16/04Euro Truck Simulator door berrypc
22/03Euro Truck Simulator door thijsbom111
01/03Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door FALLOUT
17/02Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door pokemaster1
17/02Pokémon Emerald door pokemaster1
13/02Runescape door ALI456
13/02Need for Speed: Underground 2 door FALLOUT
11/02GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door FALLOUT
07/12Need for Speed: Underground 2 door Pack Leader
26/11GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door Someonet2know

CheatNOW cheat index


Kies hier de beginletter van de cheat codes, trainer, hint of tip:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0123...

No one Lives Forever

PC Walkthrough voor No one Lives Forever

PLATFORM: PC
TOEGEVOEGD DOOR: zLiTo
REACTIES: 4

Het spel begint met een aantal voorfilmpjes waarin we kennis maken met Dimitri Volkov die verschillende van de U.N.I.T.Y veldoperatives aan het vermoorden is. Daarna maken we kennis met Cate Archer en Bruno. Zij zitten gezellig te dineren in een restaurant als ze worden opgeroepen om zich direct te melden in de Briefing Room van het U.N.T.I.Y hoofdkwartier. Dus je eerste opdracht is het om daar naar toe te gaan.

Ga naar voren en ga door de deur links van de balie, volg de gang welke linksom gaat en ga dan bij het bord "Briefing Room" rechtdoor, gang volgen en je komt in de briefing room terecht. Er volgt nu een lange cutscène waarin we de 2 basen van U.N.I.T.Y ontmoeten en Cate en Bruno op de hoogte worden gebracht van de huidige stand van zaken. Hierna moet je naar de Basic Training gebied gaan, dus draai om en verlaat de briefing room en volg de gang terug naar de hoofdgang. Ga hier linksaf naar beneden en volg deze gang helemaal naar het einde, langs de frisdrankenmachines en ga daar dan de al reeds openstaande lift in. Je zakt naar beneden en het volgende deel wordt ingeladen. Stap uit de lift. De bewaker achter het glas raad je nu aan om toch vooral maar de Training te gaan doen, maar zegt ook dat als je dat niet wilt doen, je meteen ook de uitgang kan gaan opzoeken om dan meteen aan je eerste echte missie te beginnen. Ga hier links door de door en je bent in het gangencomplex van het Trainings gebied. Wel je kunt nu dus kiezen om de Training te gaan doen of om dat niet te gaan doen. In het eerste geval ga je nu helemaal recht door de gang nar het einde en dan rechts door de deur en je komt in Basic Field Training en vanaf hier volg je dan de verschillende trainings parkoersen. Wil je de training overslaan, ga dan meteen naar links, door de gang en weer links en dan rechts door de deur waarboven in koeienletters staat EXIT. IK raad je aan om toch maar de diverse trainingen te gaan doen, maar dat moet je zelf weten.

Missie 1: Misfortune in Marokko:

Scène 1: Je opdracht is het om de Amerikaanse Ambassadeur Munroe in leven te houden en dit doe je door de sluipmoordenaars met je sniper geweer neer te knallen. Je kunt ervoor kiezen om Bruno de doelwitten te laten aanwijzen, maar als je dat te makkelijk vindt, wel dan kies je de andere optie. Ik hoop dat je inmiddels weet hoe je moet INZOOMEN met dit geweer (N-toets). Je moet zo'n 18 van deze moordenaars uitschakelen. Goed je bevindt je in een kamer en je staat voor een geopend raam met je sniper geweer in de aanslag. Munroe loopt van links naar rechts over hert dakterras voor je en verdwint dan even in het gebouw rechts. De assassins komen tevoorschijn op de daken voor je, links, rechts en vooruit. Op een gegeven moment komt Munroe weer rechts te voorschijn en gaat naar beneden en komt op de straat terecht en loopt links we. Hij komt daar weer te voorschijn en loopt nu van links naar rechts door de straat, steeds belaagt door assassins. Bruno zegt je wanneer je klaar bent en geeft je dan de opdracht om als de gesmeerde bliksem te zorgen dat je in kamer 12 terecht komt, want daar gaat het schieten verder. Draai je om de kamer in en pak van de tafel de Enveloppe en in de hoek pak je de Ammo Kist op. Verlaat de kamer door de deur en ga rechtsaf door de hal, er komt je een Marokkaan tegemoet die moppert dat ie zijn kamersleutel kwijt is. Ga achter deze Marokkaan linksaf en dan door de Bruine deur en dan over het balkon naar de trap en naar beneden. Hier beneden op de patio staan 2 Marokkanen te kletsen, (je mag in dit spel ABSOLUUT geen BURGERS neerschieten), linkms van de frisdranken machines. Boven deze frisdrankenmachines zie je een geopend raam met daarboven weer een Haak in de muur. Onthou deze haak voor later als je ce Belthook hebt. Ga door de bruine dubbele deuren rechts van de 2 kletsende Marokkanen en volg dan de gang naar Kamer 12. Open deze kamerdeur en ga naar binnen. Loop naar de ramen. Het linker raam is al open, het rechter raam is dicht. MAAK OOK DIT RECHTER RAAM OPEN want je moet nu weer vanuit deze 2 ramen zo'n stuk of 8 sluipmoordenaars gaan neerknallen die het weer op Munro hebben voorzien. Munro komt vanaf links de straat in lopen en gaat het huis binnen recht tegenover je. De moordenaars kunnen nu zowel van links en rechts komen, maar ook van vlak voor en ook kunnen ze voor je in de ramen verschijnen. Je moet dus snel zijn en steeds opletten vanuit welk raam je het beste kunt schieten. Wel het doel is uiterst simpel. ZORG ERVOOR DAT MUNRO niet wordt doodgeschoten. Als je hiermee klaar bent dan krijg je van Bruno een waarschuwing. 6 moordenaars zijn op weg naar jou toe. Berg je snipergeweer op en trek een wat handzamer wapen. Draai je om van het raam en meteen wordt je, door de deur heen, vanaf de gang onder vuur genomen. Grijp nog gauw even wat Intel Item hier in deze kamer, verlaat de kamer en leg in de gang de eerste 3 vijanden om. Beroof de lijken van hun ammo en van hun wapens en ga dan terug door de gang naar de patio, waar die 2 burgers daarstraks stonden te ouwewijven. Steek deze patio nu helemaal over en verdwijn door de, nu niet meer op slot zijnde, dubbele blauwe deur. Einde level.

Scène 2: Zoals elk level begint deze ook eerst met een filmpje. Als je weer controle over het spel hebt hoor je de conversatie tussen een vijand en een burger over een Aap, rechts in de hoek voor je. Vermoord de schurk die met de Aapjesman staat te praten voor dat ie jou vermoord, ren naar links naar het hek, schiet het slot stuk of gebruik je Lockpik van je Barette op het slot (stuk schieten gaat sneller), open dan het hek, pak het briefje dat naast het hek aan de muur hangt en ren dan de binnenplaats op en schiet de vijand, die vanachter een krat links. op je vuurt een lading kogels in zijn kop. Je hebt nu meteen een belangrijke, maar pijnlijke, les geleerd: Je vijanden kunnen door hekken. Deuren en dat soort obstakels heen schieten, maar JIJ KUNT dat NIET! Waarschijnlijk moet je nu ook boven je hoofd een paar vijanden onschadelijk maken. Ga het hotel binnen, via de roestige blauwe deur. Het hotel is CIRKELVORMIG, dus het maakt niet uit of je nu links af of rechts af gaat. Denk eraan op je weg door de gangen in dit hotel kun je steeds worden verrast door je vijanden, dus blijf alert. Laten wij maar meteen naar rechts gaan en de gang volgen. Je overhoord een gesprek, praat met de man naast de vrouw in de blauwe jurk (wel eerst je wapen opbergen). Gebruik dan de Barette om het slot van de deur te openen. Ga de kamer in en pak het DOSSIER van de plank. Ga weer naar de gang en volg deze nu naar kamer 101. In kamer 101 vindt je een BRIEF onder het bed. (In kamer 103 vindt je, misschien een ARMORPOWERUP). Verlaat kamer 101, ga Links en dan Rechts voorbij de toiletten, en voorbij een meiske bij een paar frisdrankenmachines, ga hier de trap op omhoog maar ga maar tot halverwege deze trap. Je hoort nu, van verder boven aan de trap, een gesprek. Ga, voor-zichtig, verder de trap op en bovenaan dood je de VENT IN HET RODE JASJE. Ga daarna kamer 204 binnen en pak hier de BRIEF van het kastje naast de TV. In kamer 203 vindt je, misschien een ARMORPOWERUP. Verlaat 204 door de andere deur en volg de gang rechtdoor, naar rechts een paar treden af en dan links door de boog en je bent op een langwerpige binnenplaats met tafeltjes en stoeltjes en een Bar. DE grote bruine deuren, rechts, gaan niet open, dus ga naar de bar en grijp hier de ENVELOPPE ga verder, voorbij de bar, de "oprit" op naar de volgende binnenplaats. Pas hier op want er zijn op deze binnenplaats een aantal vijanden. Één leunt er tegen een pilaar, één loopt heen en weer aan de overzijde van de binnenplaats en er is er nog één, boven links of rechts in een van de torentjes Kill ze allemaal (sniper geweer gebruiken?) en ren de binnenplaats over en ga dan iets naar rechts, maar ga nog niet de hoek om. Je hoort een gesprekje. Kijk voorzichtig de hoek om en vermoord de gozer in het rode jasje bij de toeristenbalie en ga dan naar de balieen pak de FOLDER daar. Draai je om en ga door de grote open poort (tegenover de telefoons) de gang in. Er staan hier 2 schurken, of zij komen uit de wachtkamer rechts gestormt. Leg ze om en ga dan in deze wachtkamer en aktetas pakken, bij de vent met het blauwe shirt aan, bij het raam. Ga door de ander uitgang naar buiten en je bent bij de Toiletten. 2 vijanden. Ga rechts verder de gang volgen en deze gaat naar links, een paar treden af en je bent op een open patio met links 2 burgers bij de liften, rechts een gang die naar een gesloten Rode dubbele dur gaat, recht vooruit een gang die verder gaat. Pak van de bank in het open midden van deze patio de enveloppe (pas op, van boven wordt je wel onder vuur genomen) en achter de twee burgers bij de liften, naast het bagagekarretje een Aktetas .Ga dan de treden op door de open doorgang en dan naar rechts. Je zietb een meisje in een paarse jurk en achter haar gaat de gang naar links verder. In deze gang zijn er rechts 3 Rode Dubbele deuren en links is er dan een binnenplaats waar je op een tafeltje een Enveloppe kunt vinden. Volg deze gang, schiet de schurken dood, ga naar rechts aan het einde, treden af kill vijand , loop verder rechts hoek om en je komt bij 2 liften en een grote plantenpak met een Armor. Loop voorbij de liften verder de gang in en bij de afslag naar links ga je gewoon rechtdoor en volg je de trap met de rode loper. Deze trap draait links, rechts naar beneden en dan ga je voorbij de telefoons en de frisdrankenmachines naar de volgende patio en je ontmoet dan eindelijk Bruno. Er volg nu een langere cutscène waarin uiteindelijk Bruno door Volkov wordt doodgeschoten. Hierna begint voor Cate het tweede deel van dit level. Je moet er voor zorgen dat je de 4 BOMMEN onschadelijk maakt en ook moet je er voor zorgen dat jij de Moordenaars omlegt voordat zij de gijzelaars doden. Als er ook maar 1 burger wordt gedood is het gelijk GAME OVER. Ga naar het raam en pak de BRIEF van de muur. Volg dan de rode trap terug omhoog, ga boven rechtdoor naar de liften en de bloemendak. Knal de schurken neer en volg je weg terug door de gang, hoek om en op de deur waarop staat Employes Seulement vindt je de eerste bom. Zet deze uit en vervolg je weg terug naar de brede gang met die 3 Rode Dubbele deuren. Op de middelste stel deuren vondt ik de 2e bom. Maak ook deze onschadelijk en vervolg je weg terug naar die kleinere patio met de ene lift en het bagagekarretje. Kill hier de 2 vijanden en maak de bom onschadelijk die op de liftdeur vast zit. Verder terug naar de telefoons bij de toeristenbalie want daar vondt ik de 3e bom op deze telefoons, dan voorbij de toeristenbalie terug naar de Bar en vlak voor de bar dood je die 2 moordenaars voor dat zij de burger vermoorden. Voorbij de bar naar de gangen met cxe gastenkamers 201, 202 enz…In de gangen hier moet je nog wat burgers redden en moetb je de trap af naar de begane grond. Hier in de gang op de begane grond moet je nog één stel schurken omleggen voordat zij het meisje vermoorden en dan zal dit level vanzelf eindigen.

Scène 3: Je begint dit level aan het begin van een binnenplaats en moet al meteen met 3 schurken afrekenen. Is dit gebeurd steek dan de binnenplaats over, ga door de poort, pak links van het bankje de Aktetas op en eventueel de Armor van het bankje, ga rechts en dan links de trap af en je komt buiten in de straten. Schiet de 2 schurken op het dak voor je neer en ook al die vrolijkers die op je af stormen uit de straat voor je. Ga dan naar rechts de straat in, dan links trap op omhoog, rechts en vooruit en loop dan om de beneden gelegen binnenplaats heen naar die Blauwe Pilaren die een balkon ondersteunen, ga hier links, vooruit, trap af en beneden ga je naar rechts en volg je de gang, trap op, volg gang, ga naar buiten en dan rechtsaf, linksom en volg dan de draaiende opritten naar omhoog. Boven ga je links en naar binnen (bordje Telefoon) en dan volg je deze gang, voorbij de telefoons ga je naar rechts verder de gang volgen, deze draait wat links en rechts om, trapje af en verder en aan het einde spring je over de straat naar de overzijde naar dat stapeltje meloenen. Ga hier voorbij en onder de tafel raap je een Item op, ga dan links over het bruggetje naar de volgende patio en ook hier pak je wat items op. Nu moet je helemaal dezelfde weg terug gaan tot onder aan die draaiende "opritten". Hierna ga je helemaal rechtdoor, ietsje naar beneden en bij een paar kratten met wat meloenen ga je naar links en je komt op een binnenplaats met 3 burgers en een aapje. Hier ga je rechtdoor de Oprit op omhoog, boven ga je links en gelijk rechts door de poort met de planken "brug". Verder omhoog, onder de poort door, rechtsaf voorbij het fonteintje weer naar binnen, over de volgende binnenplaats, door poort, treden op naar links en door de Dubbele Blauwe deuren. Kill, pak tasje en brief en ga links voor door de poort met de ene blauwe deur. Ga dan gelijk naar links het balkon op en zie of je van hieraf alvast wat van je vijanden in het gebied voor je kunt omleggen met je sniper. Ga dan terug naar binnen en ga links de trap af. Ren naar en voorbij de auto in de verte en ga dan links en gelijk weer links de trap af. Beneden staat hier een Fruitkraam. Pak hier eventueel de Armor en duik dan links van de kraam het water in. Duik onder water en volg de onderwaterpassage naar achteren. Duik omhoog en ga de rechts uit het water en pak daar een Blauwdruk en een Ammo Kist. Terug onderwater en naar het fruitstalletje. Ga hier weer de trap op naar boven, ga ietsjes naar links en dan rechts over de kapotte houten brug naar die grote goudkleurige poortdeuren waarachter je een auto ziet. Filmpje waarin je besluit om de gewonde vijand maar gevangen te nemen. Je beland dan in een save house van U.N.I.T.Y en begint deze gevangene te ondervragen. Het maakt hier niks uit welke opties je kiest. Het resultaat is hetzelfde namelijk dat je nog een Intelligence Item krijgt. Hierna zien we hoe Volkov nu toch nog Ambassador Munroe vermoord en is dit level afgelopen.

Scène 4: Je staat aan het begin van een bergachtig gebied. Voor je zie je, rechts, een tent en daarin staat een vent. Van links uit de bocht komt er ook een vent aan lopen naar deze tent. Zoom in, met je sniper, op de vent in de tent en knal een kogel door zijn hoofd, zoom dan snel in op de lopende vent en dood deze op. Zoom uit en ren richting deze tent. Onderweg zie je dan dat er om de linker bocht een auto staat en vanaf deze auto neemt een derde schurk je onder voer. Zoom in op de benzinetank van de auto en…..BOEM. Pak in de tent de Ammo en ga dan verder voorbij de nu brandende auto het pad volgen. Na een aantal bochten zie je in de verte weer een tent. Stop even en bekijk de tent even via je zoomfunctie van je sniper. Waarschijnlijk is deze tent leeg, dus ren er naar toe en volg dan de weg naar rechts. Tussen allerlei ruïnes staat nog een tent en van achter sommige van deze ruïnes wordt je onder vuur genomen. Met de zoomfunctie van je sniper kun je twee vijanden omleggen. In deze 3e tent vindt je een Enveloppe. Plots komt er, van voor je, een auto binnen geracet. Deze stopt met kermende remmen en er stapt een boef uit die gelijk op je begint te schieten vanachter deze auto. Wel, je kunt dat grapje met de benzinetank dus nogmaals herhalen…BOEM….Loop dan verder en volg de natuurlijke weg door de rotsen en na een aantal bochten kom je aan bij een Mijnenveld. De weg gaat verder naar rechts. Pak, van het hek van het mijnenveld de Brief. Je kunt nu besluiten om dit mijnenveld binnen te gaan, zeker als je de zonnebril met daarin de mijndetector bij je hebt gestoken, want ergens in dit mijnenveld staat er een bestelbusje en daarnaast kun je een Brandblusser vinden en nog wat andere items. De brandblusser beschermd je dan verder tegen verwondingen door vuur dus het kan de moeite lonen om hiervoor een wandeling door het mijnenveld te ondernemen. Moet jezelf weten. In ieder geval, of je nu wel het mijnenveld ingaat of niet, de weg gaat rechts van het mijnenveldhek verder en na een paar linke bochten ga je de heuvel op en zie je voor het Paleis liggen. Ga naar links naar de ruïne, klim hier op en in het midden van deze ruïne zie je een groot gat in de vloer. Was vroeger waarschijnlijk een waterput. Spring hier in naar beneden en je komt onderwater in een waterpoel. Op de boden kun je een item vinden. Zwem omhoog en zwem dan nu, VOORZICHTIG EN VOORAL STIL, net boven het water door de tunnel naar de volgende kamer. Eigenlijk een soort gewelf. Voor je zie je dan de Witte toegang tot een gang en daarvoor staat een bewaker. Gebruik je sniper geweer om deze, vanuit het water, neer te leggen. Blijf dan rustig in het water liggen wachten op de volgende bewaker die uit de gang komt rennen en leg deze ook om. Klim dan daar het water uit en ga door de gang, rechts, links, links, omhoog, links, omhoog, kill bewaker, links, omhoog, links, helemaal rechtdoor, links, omhoog en je bent in een kamer met op de vloer een rode loper en er staan wat kratten en een stoel maar ook zijn er 2 bewakers die je eerst even doodschiet. Pak dan, achter die ene stoel, de aktetas en ga dan terug de trap af naar de gang waar je net was. Ga hier meteen de eerste link in en door de bruine deur. Je komt dan in een kleine voorraadruimte met, rechts, boven op de hoogste krat een aktetas. Ga naar buiten de binnenplaats op, steek deze schuin naar links over naar de overzijde, pas op voor de bewakers die van alle kanten kunnen komen en je onder vuur nemen, en aan de overzijde knal je het slot van de linkse deur. Ga naar binnen de voorraadruimte in en pak de ammo en eventueel de armor op. Weer naar buiten en ga meteen naar rechts door de gewelfde gang en achterin naar links de volgende binnenplaats op. Loop naar de overzijde naar de boom en pak daar de bruine enveloppe. Zowel links als rechts van deze boom is er een doorgang. Het maakt niet uit welke van deze doorgangen je neemt want beide komen op dezelfde plek uit, namelijk weer een patio, draai hier naar rechts en je ziet dan in de verste een hek met daarachter een generator en een bewaker. Snipe deze bewaker en ren dan naar dat hek, open deze en pak achter de generator de aktetas op, draai je om en beklim de stenen trap omhoog. Blijf bovenaan staan vlak voor de hoek naar links en luister even naar het gesprek van de 2 bewakers in de volgende gang. Heb je daar genoeg van storm dan de hoek om en leg deze bewakers om. Loop dan rechtdoor en aan het einde naar links, trap af, rechts, trap af, links, links, rechts, links en naar buiten, trap af, rechts en je bent in een volgende binnenplaats. Kijk naar rechts en je ziet aan de overzijde een grote Gewelfde doorgang met daarachter een dichte gesloten poort. Kijk dan naar links naar de overzijde en je ziet een kleinere doorgang. Ga hier dus door, kill de bewaker in de hoek links, draai om en ga door de volgende doorgang en dan naar links en ga naar het buitenbalkon. Filmpje start en je Missie in Marokko is nu echt helemaal ten einde. Er volgt dan nu de gebruikelijke tussen scène waarin Cate verslag uitbrengt van haar missie in het hoofdkwartier van U.N.I.T.Y. Ze krijgt haar volgende opdracht en je kunt voordat je daaraan begint even gaan trainen. Doe dat dan ook, training kan je altijd van pas komen.

Missie 2: Berlin By Night.

Scène 1: Cate staat in een straat van Berlijn en rechts van haar is de ingang van het hotel. Voor haar, achterin de straat bevindt zich het gebouwencomplex waar ze haar missie moet uitvoeren. Maar eerst moet ze contact maken met verschillende agenten van U.N.I.T.Y. De eerste staat hier in deze straat vlak voor haar. Het is de vent in de regenjas, bij de hotelingang. Ga naar hem toe en praat met hem. Hij geeft je het eerste deel van de aanwijzing waar de geheime ingang van de fabriek zich bevindt. Als dit gesprekje is afgelopen hoor je een telefoon rinkelen. Die moet je opnemen want het telefoontje is voor jou en komt uit de telefooncel links om de hoek. Dus loop de straat uit en voor de slagboom ga je naar links en dan de telefooncel in. Neem de hoorn van de haak en meld je en je krijgt weer een aanwijzing. Pak de Folder uit de cel en ga nu naar de ingang van het hotel, ga naar binnen, loop de hal door naar links en druk op de bel van kamer 205. De lift gaat open, ga in de lift en druk op de knop. Boven klop je op de deur van kamer 205 en de bewoner schuift dan een briefje onder de deur door. Pak deze Brief op en ga via de lift weer naar beneden en ga des traat weer op. Je moet nu nog 1 contact maken en wel in het Bierhuis. Ga de steeg aan de overkant van het hotel in en dan links het portiek in en dan de trap af en je bent in het bierhuis. Aan een tafeltje zit hier je laatste agent. Je weet dus nu waar je de geheime ingang kunt vinden, ergens in de kelder van de bibliotheek achter een kast met planken. Verlaat het café en ga naar de slagboom. Open deze en ga dan links het wachterhuisje binnen en spreek de bewaker aan. Cate "koopt" deze nu om en hij maakt nu de Poort open. Grijp nog even hier binnen, de Brief van de kast en GA DAN U DOOR DE POORT NAAR BINNEN. Sluip onmiddellijk naar links en verberg je achter de kratten. Om de hoek naar rechts zie je een vrachtauto staan en je hoort 2 bewakers praten. Boven je zie je een security camera. Wel je kunt nu een aantal dingen doen: Je kunt wachten tot ze zijn uitgepraat, dan zal 1 van de bewakers weg lopen naar rechts en uit het zicht verdwijnen, jij kunt dan de overgebleven bewaker neerknallen. Je kunt ook nu vanuit je schuilplaats een Muntje gooien naar het gebouw achter de vrachtwagen. Als je geluk hebt dan gaan Beide bewakers daar kijken en dan kun jij snel de hoek om sluipen en voorbij de vrachtwagen naar rechts rennen naar het volgende gebouw. In ieder geval maakt het allemaal niet zo veel uit want je wordt op een gegeven moment toch ontdekt, hetzij door bewakers, hetzij door de security camera's. Dus ren de hoek om, knal de bewakers bij de vrachtwagen omver, en ren verder naar het volgende gebouw. Waarschijnlijk gaat daar dan nu de garagedeuren open en stormen er twee andere bewakers met knallende machinepistolen eruit en op je af. Kill. Als dat zo is ga dan daarna door deze garage deur de garage in, loop door de garage naar de achterkant en ga door de achterdeur naar buiten, ga snel naar rechts en ren naar het wachterhuisje en schiet door het raampje in de deur de "portier" binnen in het huisje neer. De deur gaat dan open, ga naar binnen en trek aan de hendel om het hek te openen. Ren dan terug naar de garage, ga erdoor en weer naar buiten, ga links af de hoek om en schiet de bewaker in de toren rechts van het, nu geopende, hek neer.

NB: het kan zijn dat die garage deur niet open gaat en er dus geen bewakers naar buiten stormen. Als dit gebeurt ga dan in de hoek achter de vrachtwagen (links van die garagedeuren in de hoek op het stukje gras) en open daar het mangat in de grond en ga dan naar beneden en volg de tunnel naar het eind en ga dan de ladder op omhoog. Je komt dan ook op de binnenplaats achter de garage uit waarna je dus verder gaat naar het wachthuisje en de portier dood knalt.

Ga dan verder door het geopende hek en kill op de volgende binnenplaats alle bewakers, er is er een meteen rechtvoor je op het laadperron achter wat kratten en in de wachttoren links daarvan . Volg de weg naar rechts, door de poort naar de volgende binnenplaats, 2 wachttorens met bewakers, ga rechts voorbij de hondenkennel naar achteren en ga daar door de grijze deur het gebouw binnen. Ga binnen meteen rechts en pak de Brief van de tafel, draai je weer om en loop naar de gang voor je, ga nog niet door de deur aan het einde van deze gang, maar draai je om en ga door de deur de kamer in, ga hier links naar de console en druk daar op de knop om het alarm uit te schakelen. Je kunt hier ook nog een armor pakken. Ga dan terug de gang in en loop deze door naar de achterdeur, open deze en je bent weer buiten, ga rechts, kill de 2 bewakers en loop helemaal vooruit naar de poort onder de zoeklichten. Ende level.

Scène 2: Snipe de bewaker die je voor je ziet. Loop dan naar voren en ga rechts de hoek om, sluip naar de volgende hoek voor je links en spiek even om de hoek. Je ziet dan een volgende binnenplaats met een legertruck, een bewaker en een camera aan de muur. Ook zie je dan links een opritje naar een deur. Probeer nu ongezien deze deur boven aan die oprit te bereiken (dus ga nog niet voorbij die legertruck), open deze en als je geluk hebt kom je ongezien binnen. Binnen zie je recht voor je meteen een aantal olievaten staan en hierop zie je dan gelijk de eerste tijdbom. Activeer deze, ga dan naar links naar de ruimte met de grote kratten, ga tussen deze pallets met kratten naar links en dan de gang in, ga in de gang meteen naar links en volg de gang die via wat bochten uitmond in een kleinere ruimte met wat blauwe kratten en een paar olievaten en op deze vaten vindt je Tijdbom 2. Activeer deze en pak dan van de kast links een Brief. Ga dan terug door de gang en door de ruimte met de pallets met kratten, en bij Bom 1 weer naar buiten. Leg de bewaker om bij de legertruck (inmiddels was ik er al ingeslaagd om het alarm te laten afgaan) en ga voorbij de legertruck en dan links door de grijze deur met het kleine raampje erin (laat het hek in de steeg nog even voor wat dat is) Binnen ga je de trap op en volg je de gang en ga je de ruimte achter het hekwerk in waar die 2 blauwachtige machines staan. Kill snel de 3 bewakers en ren verder door deze ruimte en ga links eruit naar de volgende ruimte waar je de trap op omhoog gaat en boven door de deur. In de gang erachter staan er rechts 3 olievaten maar daar vond ik geen 3e bom op, dus verder naar links en dan rechts door de deur boven aan het trapje. Je komt buiten op binnenplaats 3 met weer een legertruck. Pas op Bewakers, zeker als je al eerder het alarm hebt laten afgaan. Ga rondom deze legertruck, dus achter de truuk naar links en links en ga dan door de deur links op het laadperron, volg de gang en je komt in het schaftlokaal. Kill de bewakers hier (er komen er ook enige links de stenen trap afgestormd. Pak van één van de tafels een Brief en je kunt ook even een kijkje nemen achter die dubbele deuren. Daar achter is een lege ruimte (wel met een camera) en als je daar linksom gaat vindt je een armor. Terug in het schaftlokaal ga je nu de stenen trap op en boven ga je links de hoek om en je komt weer buiten, loop rechtdoor en dan rechts en dan loop je helemaal naar voren naar het gebouw voor je en daar ga je door de deuren naar binnen. Je komt in een hal met een balie en je kunt nu links en rechts. Ga eerst naar rechts door de deur, volg de gang , ga de trap af, draai rechts en je ziet een uitgang naar buiten, rechts staat een bureautje waarop een Brief en ook rechts is een enkele grijze deur, ga daar nu door en via de trap en de gang en een deur kom je in een kelder ruimte met kolommen. Deze is helemaal leeg maar er wel nog een deur, maar deze is op slot. Je kunt hier nu niks, maar ONTHOU deze Kelder ruimte want je komt hier straks terug. Dus ga nu weer naar boven en volg je weg terug naar de hal met de balie en hier ga je nu door de andere deur (dus in feite de deur links van de balie) in de gang erachter ga je nu de eerste deur door voor je en in deze biebkamer zoek je de tafel met daarop een opengeslagen boek. Zet je zonnebril op, selecteer de mini-camerafunctie van je zonnebril en neem een foto van dit boek. Verlaat de kamer, ga links en dan in de gang meteen rechts door de deur kamer 2 in, neem ook hier een foto van het boek op de tafel. Draai om en ga rechts de gang weer volgen, je komt in een trappenhuis, ga de trap op en je komt in een eindkamer waar je, misschien nog een intelligence item vindt. Draai je om en ga nu helemaal terug naar de hal met de balie, ga hier rechts naar buiten en ga nu helemaal terug naar het schaftlokaal, dan de binnenplaats op met de legertruck, achter deze weer naar binnen en in de gang met de drie olievaten ga dus naar rechts, trap af door de ruimte met die 2 blauwe machines, door de gang achter het hek, trap op en je bent weer op de binnenplaats met legertruck 1. Ga hier nu links naar de met dat hek afgesloten steeg met daar achter die stapel kratten. Pick- of schiet het slot van het hek en klim op de stapel kratten, ga bovenop door het geopende raam en spring naar beneden de voorraad loods binnen. Kill de 2 bewakers, ga helemaal links achterin, achter de kratten en ook hier staan wat olievaten en hier vindt je dus Tijdbom 3. Activeer deze. Nu krijg je een missie update. Je moet je contact maken met een contact persoon. Draai om en loop dan door deze loods naar de roldeur, druk op de knop en loop naar buiten. Kijk je bent terug op binnenplaats met leger truuk 2. Ga weer door het schaftlokaal en ga nu helemaal terug naar het gebouw met de balie in de gang waar je links en rechts kunt gaan. Ga hier weer rechts door de deur, door de gang en de trap af (je bent nu weer in de ruimte waar rechts de enkele deur is naar de kelder) ga hier door de openstaande deuren naar buiten de binnenplaats op en zie….links staat dan je contact persoon. Loop naar hem toe, berg je wapen op, selecteer je aansteker en bied hem een vuurtje aan. Filmpje waarin Cate een ID-Card krijgt. Nu moet je de geheime toegang in de kelder van de bieb zien te vinden. Draai je om en ga rechts het gebouw weer binnen, ga dan meteen links door de deur naar de kelder, loop de eerste kelder ruimte met de kolommen door en ga dan nu door de deur, die nu dus niet meer op slot is, volg de gang naar de 2e kelder. Deze heeft een aantal stellingen. Loop van af de deur recht vooruit naar die oranje dozen in de hoek, draai rechts en loop naar die3 ene stelling aan de lange muur, ga hier voor staan en druk op je activeer toets. De stelling draait Om en kijk.... een geheime doorgang, ga daarin en volg de korte gang en ga aan het einde door de deur. Level einde

Scène 3: Eigenlijk is het de bedoeling nu om niet op te vallen en om er voor te zorgen dat het alarm niet afgaat want dan moet je dit hele level de bewakers van je lijf houden, en dat zijn er heel wat. Wel, mij is dat dus niet gelukt, dus ik heb me al schietend een weg door dit level gebaand.

Goed we gaan er maar mee beginnen: Verberg jezelf meteen achter de linker pilaar zodat je niet wordt opgemerkt door de bewaker die recht voor je boven je in de gang staat en jouw zou kunnen zien door het raam. Ook is er links voor je een security camera. Als je het veilig waant, kom dan achter de pilaar vandaan en ren naar links de hoek in naar achter het bureau en neem, snel, met je zonnebril camera een foto van het opengeslagen boek op de kast. Draai dan om en ren snel naar voren uit het zicht van de camera. Draai je weer om en als je het veilig kunt doen ga dan naar links de hoek om, ren langs de muur naar voren en ga links de trap op, deze draait naar links en je komt dus in de boven gang. Bewaker en achterin deze gang hangt een camera. Dood snel de bewaker, ren door de gang en volg deze naar links, ga snel meteen rechts de kamer in en dood de geleerde voordat hij het alarm indrukt (is dit alarm al af gegaan, zoals bij mij, dan maakt dit niet meer uit), pak een item van uit de stelling en ga terug de gang in. Loop de gang door voorbij de toiletten, negeer even de afslag naar rechts en loop naar achteren naar de opbergkastjes. Kill de bewakers en op de bank achter de kastjes vindt je een Item liggen. Ga terug de gang in en bij de toiletten ga je nu dus wel de gang naar, nu, links in. Volg deze en deze gaat naar rechts, ga hier dan de 2e kamer rechts binnen voor een Blauwdruk, ga weer naar buiten en ga verder naar rechts de gang volgen. De stalen deur waar je tegen aan loopt was bij mij op slot, dus ga verder naar rechts en aan het einde van deze gang is er dan rechts een lift. Druk op de knop in de muur om de lift te openen, ga erin en druk in de lift op de grote knop boven de getallen. Je zakt naar beneden en de lift gaat open, stap eruit, ga naar rechts en draai snel naar links en knal de 2 bewakers bij de boeken kast neer. Pak een Brief van de bruine tafel en ga dan achter deze tafel verder de gang in en volg deze gang, ga links en langs de zitbanken en achter deze banken de smalle nis in en dan rechts de trap op, deze draait naar rechts en boven volg je de gang, deze gaat rechts, en weer links en weer links en weer rechts. Je bent nu in een soort kantine, loop deze door en ga naar rechts en volg de gang weer die gaat weer naar rechts, ga verder door de gang en ga dan naar links de gang in, dood de bewakers en voorbij het klaslokaal (rechts) gaat de gang naar links. Loop naar het einde van de gang en ga dan door de deur rechts het kantoor in, loop naar achteren naar de dikke vent. Je hebt DOCTOR SCHENKER gevonden. Berg je wapen op en praat met hem. Na het gesprekje stormen er een stuk of vier Stasi's binnen. Maai ze neer of verdoof ze eerst met een wolkje van je parfum en maai ze dan neer. Berg weer je wapen op en praat nogmaals met Herr Doktor Schenker. Draai je om en verlaat de kamer (zorg er voor dat nu steeds Schenker met je mee gaat. Blijft hij op enig moment achter, berg dan je wapen op, loop naar hem toe en gebruik dan 2* je Actie toets om hem weer te "activeren".) Ga dus vanuit deze kamer links door de gang en achterin ga je nog niet naar rechts verder maar ga je recht voor je door de grijze deur. In deze grote ruimte vindt je een Brief op één van de banken. Loop door deze kamer en ga door de andere deur weer de gang op, ga links naar de kruising en……helaas…een bende Stasi's. Maai ze neer, maar pas op er komen er van links nog meer …..Heb je ze allemaal uitgeschakeld, en het overleeft, activeer dan Schenker weer en ga rechts de gang volgen, je komt weer door de kantine en vervolgd je weg door de gang, over het "balkon", trap af en achter de zithoek met de leren banken ga je rechts de gang in en bij de boekenkasten ruimte (waar je eerder uit de lift kwam) ga je ook naar rechts en volg je deze gang rond (onderweg kun je nog in de diverse kamers zoeken naar wat Intel Item en, uiteraard maai je elke Stasi even uit de weg). Je komt uiteindelijk in een verbreding van de gang terecht met tegen de raamkant 2 bruin kleurige bureaus. Achter deze bureaus zie je een grijze deur in de achter muur. Open deze deur, ga naar binnen. Je bent in een kleine machineruimte. Loop naar achteren naar de Buitenrand en je missie in Berlijn komt nu tot een gelukkig eind. Einde Missie. Je gaat vliegen

Missie 3: Unexpected Turbulance:

Scène 1: Je bent in een vliegtuig op weg naar Londen om Schenker af te leveren. Stel de juiste vragen aan Herr Doktor. Werk op zijn gemoed door naar zijn vrouw te vragen en kies daarna voor de optie: "How is such Things Possible". Het liefst zou je zo'n arrogante wetenschapper een kogel door zijn hersens jassen, maar helaas dat zijn je orders niet. Na het gesprek volgt er een filmpje waarin jouw vliegtuig in bezit wordt genomen door Maccdowel en zijn H.A.R.M. mannetjes. Goed, trek een wapen, open de deur en ren naar links helemaal naar achterin van het vliegtuig de laatste vrachtruimte binnen. Je wordt weliswaar onder vuur genomen en achtervolgt door Harmsjes, maar hier in de nauwe vrachtruimte kun je deze 4 of 5 mannen gemakkelijk neerknallen. Is dat gebeurd ga dan weer naar voren want je moet nu helemaal door het vliegtuig en naar de cockpit gaan. Kijk even in alle toegankelijke ruimtes voor Intel Items. Je komt voorbij het 1e toilet die op slot zit, door een passagiers compartiment, door de Pantry en dan als je de passagiers gedeelte achter de Pantry wilt betreden volgt er een explosie. Je ziet hoe een Harmsje het vliegtuig uitgeblazen wordt en je ziet ook dat je verdere weg naar voren nu geblokkeerd is. Kijk naar de vloer voor je. Zie je die blauwe lijnen? Wel, dat is een luik in de vloer. Open deze en daal de ladder af, draai om en ga door deze kruipruimte en dan de volgende ladder op, open dan het luik en spring naar boven. (onthoud dit luik en deze kruipruimte want in deel 2 van dit level moet je hier weer heel snel door heen). Ga rechts, het toilet is op slot en in de volgende passagiers ruimte kill je de Harmmannen. Dit is het laatste compartiment, dus draai om en loop terug richting het toilet, ga naar links en draai dan rechts. Schiet de Harm dood die boven aan deze trap staat, klim naar boven, draai rechts en SAVE. Doe wel een Quick Save. Loop naar voren de cockpit in. Helaas Cate wordt bewusteloos geslagen. Einde level

Scène 2: Cate komt bij en is nu ongewapend en ze heeft maar 1 minuut de tijd om helemaal naar achteren in het vliegtuig te komen want daar moet ze eruit springen VOORDAT HET VLIEGTUIG BEGINT NEER TE STORTEN. Draai om, verlaat cockpit, daal de trap af, ga links, pak pistool, schiet Harm neer, ga door de kruipruimte, ga omhoog, ga door het vliegtuig helemaal naar achteren, onderweg nog snel wat Harmmannen opruimend, en SPRING HET VLIEGTUIG UIT. Helaas, Cate was eventjes vergeten dat ze geen parachute heeft. Ze is bezig aan een vrije val naar de aardbodem. Kijk onder je en je ziet in de diepte een HARMMAN Zweven. Hè deze heeft wel een Chute. Nu moet er het volgende gebeuren. Cate moet die harmvent onder haar bereiken om dan zijn chute af te pakken. Helaas heb je hier gedurende een minuut of 2 geen controle over, je kunt Cate nu niet zelf naar die harm vent onder haar bewegen. Dat moet het spel zelf doen. Gedurende deze tijd wordt Cate wel belaagd door Harm Parachutisten en deze schieten met pijnlijke nauwkeurigheid op Cate. Trek in je val het pistool en probeer zoveel mogelijk van deze Harm Para's neer te knallen, MAAR ZORG ERVOOR DAT JE NIET DIE VENT ONDER Cate RAAKT. Probeer telkens even te kijken waar die vent zich bevindt. Als Cate ongeveer op gelijke hoogte met hem is (Cate zegt dan zoiets van: "mag ik je parachute even lenen", dan kun je Cate , voorzichtig, naar hem toe bewegen en Cate zal dan veilig landen. Einde Missie: Filmpje waarin Cate verslag doet van haar missie in Berlijn en waarin ze haar nieuwe orders krijgt. Ga hierna eerst nog eventjes trainen en dan begin je aan je:

Missie 4: Rendezvous in Hamburg:

Scène 1: Na het filmpje maak je een praatje met het meisje in de witte jurk voor je. Zij gaat dan die bewaker boven aan de trap bij de ingang van de nachtclub voor je bezig houden. Als zij met deze vent staat te babbelen, ren jij snel, langs de rechter muur naar voren voorbij de ingang en dan spring je, links, op de vuilnis-container. Open het raam en klim naar binnen. Oja je bent nu ongewapend. Ga links en volg de gang naar het einde en bij het meisje en de knaap die zo'n bewondering voor je outfit heeft, ga je naar rechts en volg je de gang. De eerste ruimte waar je dan terecht komt is de Podium ruimte. Ga hier rechts verder de gang volgen, lang het aquarium, hoek om, trapje af, door de dubbele gele deuren, links en achter het meisje kijk je even in de dames wc. Pak aktetas en je weet nu tenminste ook waar deze wc is. Ga weer naar buiten en ga nu helemaal terug naar het begin, tot bij dat eerste meisje en die jongen die zo'n bewondering had voor je outfit. Ga hier rechtdoor en volg de gang, voorbij de telefoon naar links en dan de wenteltrap op, dan nog een laag trapje en dan vooruit naar rechts, ga nog een trapje op, korte gang door en dan stop je voor je de deur links. Dit is het Managers kantoor. Voor je hier binnen gaat doe je even een QUICK SAVE. Want achter deze deur is er in het kantoor een security camera en er zit ook een vent te slapen. Wat je moet doen is dit kantoor binnen gaan en dan snel van het bureau de Enveloppe grijpen, omdraaien en snel weer naar buiten, deur achter je diucht doen en dat allemaal zonder gezien te worden door de camera die rechts in de hoek achterin aan het bplafond hangt. Dus open de deur en wacht tot de camera je niet kan zien, ren naar binnen, grijp enveloppe van het bureau, draai om, ren weer naar buiten, draai om en doe de deur weer dicht. Gelukt. Lukt dit niet dan is het game over en moet je dit stuk over doen tot het wel gelukt is. Je krijgt een Update en moet nu Goodman gaan vinden. Je vindt hem bij het Podium. Dus ga daar naar toe, je weet nu wel waar dat is, en Goodman is dan die vent in het groene shirt. Loop naar hem toe en "activeer" hem. Filmpje…..

Scène 2: Na dit filmpje ga je naar die dames wc. Je "schaduw" volgt je en in de wc ram je hem bewusteloos. SAVE. Je hebt nu weer een wapen. Open de deur naar de gang, ga de dames uit en draai snel naar links en knal die twee Harmsen dood. Pak hun wapens, draai om en volg de gang, voorbij de toiletten, rechts af en pak bij de telefoons het parfumflesje. Ga verder door de gang die links afgaat, door deuren, door voorraadkamer, trap af, kelder in, rechts, deur door en knal dan alle Harmsen dood, door deze kelderruimte en door de volgende deur, rechts en knal de Harmsen boven aan de trap neer, trap op, ga links de voorraad ruimte in voor een Brief, weer naar buiten en ga door de andere deur recht voor je. Keuken, 4 of 5 Harmsen te killen, doe dat, pak hun wapens/ammo en ga links achter in de keuken door de deur en volg de betegelde gang en je komt dan weer in de ruimte met het podium. Hier wordt het feest want je dient hier een stuk of 8 Harmsen neer te knallen waarna je Goodman weer ontmoet in een filmpje. Na dit filmpje ga door de geopende deur en volg je de "houtenvloer" gang naar de ruimte met de tafel en de bank waar je een Armor kunt pakken, ga hier naar links, pak aktetas en open het raam, spring uit het raam de steeg in. Helaas je contact persoon wordt lafhartig vermoord. Trek snel je wapen en schiet de moordenaar van het dak voor je, loop dan vooruit de donkere "garage" in en pak de ammo kist, draai om en loop recht door de steeg, ga rechtsaf en aan het einde van de steeg ga je de trap af, links de gang volgen, nog een trap af, en volg de gang naar rechts. Ho…..Stop voor dat je de buitenlucht weer in stapt. Voor je zie je een havengebied en je hoort al een conversatie tussen een paar Harmsen. Trek je wapen en loop verder, Helemaal rechts in de verte zie je aan de overzijde een Harmpje op een dak staan, knal hem neer. Meteen komen er van rechts 2 Harmsen op je afgestormd. Kill, dan komen er van recht voor 2 Harmsen aan. Kill, ga dan op het "balkon" rechts en probeer die Harm aan de overzijde te killen. Verlaat balkon en loop rechts naar achteren en volg de stenen trappen naar beneden, ga dan links en dan rechts over de houten brug en aan de overzijde bij de oranje kratten ga je rechts en bij de tweede stapel kratten (dus de middelste stapel) ga je rechts de trap af naar het kanaal. Onderaan deze trap draai je gelijk naar rechts (anders kieper je recht voor je in de plomp en daar kom je niet meer uit) en ga je op de platte schuit die hier ligt en je vaart het level uit. EINDE MISSIE. Filmpje waarna je weer even gaat trainen met je nieuwe aansteker en nieuwe lipstick waarna je aan je volgende opdracht begint:

Missie 5: A Tenuous Lead:

Scène 1: Sluip lang de muur naar voren en kill dan die vent bij het hek. Draai je snel om en kill de 2 mannen achter het hek die jou nu onder vuur nemen. Loop langs het hek naar de achtermuur en schiet het slot stuk op het kleine hek. Open dan het hek en ga er door naar binnen. Ga gelijk naar rechts en loop langs de kratten naar de achtermuur, ga links en weer links. Wacht tot de camera aan het gebouw achter de trap je niet kan zien en ren dan naar die trap en klim naar boven, ga bovenaan de trap links door de deur het gebouw binnen. Sluit snel de deur weer. Ga door de volgende deur en laat deze open staan. Achter de deur is er een camera die de gang in de gaten houdt en misschien ziet de camera jouw dan niet als je de deur open laat staan, ren door de gang en doorzoek al de drie de kamers naar wat Intel Items. Ga dan weer naar de binnenkomst kamer, en naar buiten en de trap weer af naar de binnenplaats en hopelijk is nu nog steeds het alarm niet afgegaan. Is dat wel gebeurd dan heb je ongetwijfeld binnen in het gebouw een aantal Harmsjes moeten killen. Loop beneden aan de trap vooruit en ga rechts de hoek om, dan links de hoek om en loop naar die 2 silo's. Rechts van deze silo's is weer een binnenplaats met 2 grote palen, met gele "voeten" waarop lampen zijn gemonteerd. De deuren op die binnenplaats zijn op slot, maar jij moet bij die blauwe tonnen daar in de linker hoek achterin wel naar binnen zien te komen. Goed draai aan het wiel tussen de twee silo's en ren meteen achteruit want er volgt een luide knal en er stroomt hete stoom uit de pijp. Meteen stormen er 2 Harmmannen vanuit die rechter binnenplaats naar je toe, kill ze en ga dan naar die blauwe vaten op die rechter binnenplaats. De schuifdeur is nu open want uit dit gebouw kwamen die 2 harmsjanussen gestormd. Ga naar binnen en pak rechts van de kartonnen dozen een Intel Item. Ga door de doorgang onder de klok (rechts achter) en loop door deze Locker ruimte naar links en door de uitgang, ga links, schiet 2 harmsjes neer en ga aan het einde van deze korte gang naar rechts en doe gelijk een Quick Save. Voor je zie je een ijzeren looppad die door een soort machinekamer heen loopt en op diverse plaatsen zie je, uit ventielen, stoom over dit pad gespoten worden. Wel je moet over dit pad, door deze ruimte zien te komen ZONDER door de STOOM te worden geraakt. Het is een kwestie van goede timing. Steeds voorzichtig vooruit lopen, wachten tot de stoom even weg is, dan snel weer een stuk vooruit, weer wachten tot de stoom even weg is, weer stukje vooruit enz, enz. Denk er om, stoom heeft effect op je HEALTH, niet op je ARMOR, als je Health op 0 is gekomen (en dat gaat heel snel) is het game over en je vindt NERGENS in dit spel Health Power-Ups. Aan het einde van dit pad ga je links, rechts en je bent dan in een ruimte met een Elektriciteit probleem. Je kunt nu niet die gele ladder op, dus ga de trap af naar beneden. Beneden aangekomen hoor je gepraat. Draai naar rechts en je ziet een rooster in de vloer, 2 pijpen met daartussen een plek waar een draaiwiel zou behoren te zitten, maar deze is er niet. Aan de muur vindt je een Intel Item. Ga over het vloerrooster en dan rechts en de trap verder af. Kill de 2 Harmpiepeltjes en ga naar de achtermuur, trek hier aan de hendel om de elektra uit te zetten en hiermee heb je dat elektra probleem boven bij de ladder ook opgelost. Pak een Intel Item van de muur, draai je om en ga even achter die linker deur kijken. Ho…ga niet deze trap op want je komt niet levend door al die stoom. Ga nu terug naar de ruimte met het vloerrooster en ga daar dan nu rechts door de dubbele deuren, vooruit, links en time weer goed om voorbij die stoom straal te komen. Achterin draai je naar links en kijk…in de bak in de vloer met dat groenachtige "water" zie je een WIEL liggen. Pas op want dat groene spul waar dit wiel in ligt is zwaar giftig. Je kunt nu proberen om, zeer snel, dat wiel er uit te pakken, maar dat zal je zeer zeker flink wat Health kosten, dus waarom dat riskeren. Misschien kun je dat giftige spul eerst wel weg laten stromen? Ga terug naar de bovenruimte waar dat elektra probleem was en hier kun je nu dus die gele ladder omhoog op en je komt dan op een ijzeren omloop waar je eerst rechts een Intel Item oppakt en dan ga je naar links, open die deur, klim de ladder af, ga naar rechts en draai aan dat wiel. Terug de ladder op, over de ijzeren omloop, ladder af, trap af en terug naar de gifbak die nu dus leeg is. Pak het wiel, ga ermee terug naar de vloerrooster ruimte en plaats hier het wiel en draai eraan. Je hebt nu dat stoom probleem bij de trap opgelost. Dus terug naar de ruimte met die elektra hendel, daar rechts door de deur en nu kun je dus die trap wel op. Boven aan de trap ga je dan door de deur naar buiten en naar Goodman die hier al op je staat te wachten. Bekijk het filmpje en vooral…luister naar wat Goodman zegt. Einde Level:

Scène 2: Goed je moet dus in de loodsen, voor je, 4 tijdbommen vinden en deze ACTIVEREN. Helaas worden de locaties van deze 4 bommen volkomen willekeurig bepaald door het spel zelf, dus ik kan niet garanderen dat je alle 4 bommen ook op de plekken vindt die ik in deze walkthrough aan geef. Maar als je goed naar Goodman hebt geluisterd aan het einde van het vorige level dan weet je dat hij die bommen heeft geplaatst op OLIEVATEN. Dus zoek in de loodsen naar Olievaten en kom niet bij mij zeuren dat ik je naar verkeerde locaties stuur in deze walkthrough. Goed hier hoe ik dit level heb gedaan en waar ik deze 4 bommen heb gevonden: Stap voorbij de vrachtwagen en kill de Harmknaap recht voor je bij de deur, ga dan door die deur naar binnen, ga rechts, links, pas op camera, volg de gang (het liefst ongezien door de camera, maar dat is mij dus niet gelukt), deze gaat bij de camera naar links volg gang verder, pak bij de dozen neen Intel Item en ga dan rechts door de dubbele deuren. Je bent buiten op een binnenplaats met pallets vol met grote stapels goederen. Gluur voorbij deze pallets naar de overzijde en je ziet een bewaker bij de ingang van de volgende loods. In de inham van deze loods (in het midden) moet je door die linker deur maar daar hangt ook een camera. Wacht tot de bewaker links de hoek omgaat, ren dan achter hem aan en kill hem met een kogel in zijn rug en probeer dan ongezien door de camera die deur bij de camera binnen te gaan. Mij is dat niet gelukt dus ik heb die vent gewoon neergeknald en toen kwamen er door die deur onder die camera een stuk of 6 Harmpiepels uit die loods die ik ook maar heb neergemaait. Goed ga dan deze loods in door de linker deur, rechts en rechts en kijk, naast die pallets met goederen staan er drie olievaten en daarop vond ik BOM 1. Activeer, draai om en ga rechts de volgende loods in, ga links, rechtdoor, rechts, links deze loods uit. Je kunt nu rechtdoor naar beneden of rechts af naar een Locker ruimte. Ga eerst rechtdoor naar beneden en volg deze korte gang. Aan het einde zie je dan tegen de rechter muur een stapeltje kratten en daarachter staan weer 3 olievaten met BOM 2. Activeer. In de loods links vindt je helemaal niks dus ga terug door de gang en ga dan naar links de Locker ruimte in. Kill de guy's, loop helemaal naar achteren voorbij de trap naar de olievaten en ik vond hier dus BOM 3. Activeer. Draai om en ga nu hier in deze lockerruimte, rechts de trappen op omhoog. Je komt dan in een lange kantoorruimte waar je op een bureau een Intel Item vindt. Loop door deze ruimte naar achteren, ga links door de deur en in de gang meteen naar rechts, ga over het ijzeren pad de trap af, en volg dit pad rechts verder naar beneden, ga dan rechts achter de kratten door de geopende loodsdeur naar buiten. Loop links of recht om de kratten heen en ga dan via het trapje of de afrit naar de kade, ga hier rechts en helemaal over de steiger naar achteren, pas op om niet in het water te vallen, en bij de grijze deuren ga je rechtsaf en loop je over de rand voorbij de stapel kratten naar de kleine laadkade waar je rechts BOM 4 op de olievaten activeert. Wel dat was het, nu moet je helemaal terug naar het begin van dit level, je weet wel naar die steeg met de vrachtauto en daar links naar de houten deur om dit level te beëindigen, dus doe dat dan, het is gewoon je voetstappen terug volgen, eerst over deze kade/steiger, loods in, omhoog, door kantoortje naar beneden, door de Lockerruimte, links door de loods naar locatie BOM 1, binnenplaats over steken, loods door, gang volgen en dan op de binnenplaats met de vrachtauto in de steeg ga je links van de vrachtauto door die houten deuren en het level eindigt. Bekijk de film:

Scène 3: Kijk naar de film. Pak, links van de krat, een Intel Item en ga dan rechts de trap op en open de deur. Stop, luister even naar het gesprek, en sluip dan voorzichtig door de deur, rechtsaf en sluip tot onder het raam van het kantoortje. Trek een "stil" wapen, wacht tot de bewaker in deze gang weg is, sluip dan verder door de gang, sluip naar rechts, snel het kantoortje binnen en knal de vent neer. Dit is de theorie, mij is dat niet gelukt, dus ik heb gelijk die vent in de gang en die vent in het kantoortje dwars door de ruit heen maar neergeknald. Weliswaar gaat dan wel het alarm af maar So What! In het kantoortje kun je een Intel Item vinden, verlat dan het kantoortje en als het alarm is afgegaan komen er nu een bende Harmluitjes door die deur links voor je gestormd. Kill en ga dan door die deur, trap af en je bent in een loods met een boel blauwe kratten. Ga hier niet die gele trap op, links voor je achter die kratten, maar GA ONDER DEZE TRAP DOOR, dus eerst tussen de kratten voor de trap door en dan onder de trap door. Je komt buiten bij de kade bij het grote schip de Lorelei. Wel hier moet je in zien te geraken, maar hoe. Ga links langs het schip vooruit, tussen de twee gele palen door en aan het einde van de containerrij ga je links, ren naar voren en kill de vent die je vanaf de trap naar de kelder in de muur voor je onder vuur neemt. Ga deze trap af, en volg nu de kelder gang helemaal, deze gaat links af en dan ga je gewoon recht vooruit en door de deur, trap op omhoog, ga nog niet naar buiten, maar draai links en ga de volgende trap op en boven door de deur en je bent in en bovenloods. Hier is niet veel te doen maar kijk gewoon even naar boven en zie.…Je ziet steeds een container kraan die van rechts door deze loods een container brengt naar Links en daar de loods uitgaat naar het schip. Ga dus weer 1 trap af en ga nu naar buiten. Loop naar het hek rechts voor je, schiet het slot stuk, open hek, ga erdoor en klim de lange ladder omhoog, boven ga je links het ijzeren pad volgen naar het einde ven dan draai je naar links. Loop tot vlak bij het einde en WACHT. Onder je is de goederentrein met containers. Zo meteen komt van links die kraan uit de loods en die zal hier onder je een container van de trein pakken, omhoog tillen en dan naar links door de loods naar het ruim van het schip brengen. Dus Save eerst en wacht dan op de kraan en als deze een container van de trein heeft gepakt en omhoog tot op jouw hoogte heeft gebracht dan doe je een REN/JUMP tot op deze container en je wordt nu vanzelf naar het schip gebracht. Einde level

Scène 4: Filmpje. Je eerste opdracht is om 4 Vaten te gaan fotograferen. Het zijn van die olie vaten en je moet daar van een Blauwe, Groene, Rode en Gele gaan zoeken en er een foto van nemen. Je bent in het ruim van de Lorelei. Denk erom overal in dit schip kom je dus Harmbewakers tegen. Loop rechtvooruit, negeer de eerste afslag naar rechts en loop nog meer vooruit tot aan de hoek van de volgende stapel kratten, draai hier rechts en zie….je eerste olievat. Het is de Blauwe. Zoom er op in met je minicamera van je zonnebril en neem er een foto van. Nog 3 te gaan. Draai links en ga recht vooruit, rechts, vooruit, rechts, links, rechts, links en je ziet een geopende deur, ga hierdoor en ga links de gang volgen, deze draait naar rechts, ga vooruit, negeer de afslag naar links en ga rechtdoor, rechts, links en je bent in een kleiner ruim. Loop vooruit tot achter die stapel oranje kratten tegen de rechter muur en daar staat je Gele Vat. Foto. Draai om en loop naar rechts en ga door de deur. Je komt in een groot ruim. Ga rechts naar en voorbij de ijzeren trap en ga dan meteen naar links, ietsje vooruit en weer links en in deze nis tussen de containers vindt je dan het Rode Vat. Foto, draai om, ga links, links, rechts, rechts, links en dan de ijzeren trap op. Boven druk je rechts op de rode knop en voor je komt er dan een platvorm met daarop wat kratjes naar beneden. Ga op dat platform en druk daar ook op de rode knop. Je gaat omhoog, boven ga je eraf en loop je naar links en dan vindt je hier, links je Groene Vat. Foto. Je krijgt nu dus weer een Missie Update. Je moet nu naar de Brug van het schip om het logboek van de kapitein te vinden en om een peilzender op de radio te plaatsen. Ga met het platform naar beneden en dan weer de ijzeren trap af, ga dan rechts, links, links en ga dan naar de uiterste linker hoek voor je waar je dat rooster tegen de muur ziet staan. Hier kruip je dan in de geopende ventilatieschacht en deze volg je dan, doe wel je zaklamp aan. Negeer de eerste 2 afslagen naar rechts en ook de afslag naar links, maar ga dan de 3e afslag naar rechts in en volg dan deze schacht verder, die gaat ook linksom en eindigt bij een rooster. Open dit rooster en spring naar onder je op de buis en dan op de volgende buis, draai rechts, spring van de buis op de grond, draai om, buk en kruip nu over de grond tussen de buizen door naar achteren, draai dan rechts, ga staan en je bent bij een hek met een slot. Pak je aansteker, selecteer de lasfunctie en brand het slot stuk. Het hek valt open, buk en kruip er door. Ga staan en ga rechts de ladder op, boven ga je links tussen de pijpen door en dan rechts nog een ladder op, boven op deze ladder moet je je helemaal omdraaien en dan op het rooster springen en dan rechts de deur openen en door deze deur gaan en dan nogmaals een ladder omhoog klimmen. Ga dan links verder door de gang, voorbij de geopende deur verder door deze gang welke dan rechtsaf gaat en dan kom je bij een splitsing. Je kunt rechtdoor, linksaf of rechts de ladder op. Rechtdoor brengt niks en links af vindt je een Intel Item. Pak dit, draai om en ga dan nu die ladder op. Bingo…..je wordt neergeslagen en dit level is dan ten einde.

Scène 5: Filmpje. Je kunt nu in dit level dus de verdrinkingsdood sterven. Er is dus een ontploffing geweest en het schip staat gedeeltelijk onder water. Jij zit opgesloten. Loop even rond door de ruimte waar je gevangen zit want er ligt hier ergens je aansteker. Als je deze hebt gevonden ga dan naar de deur en las het slot stuk, open dan de deur, ga naar buiten en ga naar rechts, volg de gang en als je dan linksom gaat zie je hoe er voor je een machine ontploft. Gelijk is je verdere doorgang verspert door hete stoom, maar je kunt nog wel, rechts, die deur openen. Doe dat dus en ga er door, ga dan links en naar de volgende deur, klim rechts op de groene krat en pak dan boven je van de grijze pijp een Intel Item. Klim terug naar de vloer en open dan de deur, ga de gang in en naar links en weer links en je bent nu voorbij al die stoom. Voor je is het rooster in de gangvloer stuk, duik hier dus door het gat en zwem onder water helemaal rechtdoor en volg de onderwater gang naar het einde en ga daar rechts de deur openen, en in de ruimte achter deze deur zwem je door het gat omhoog en spring rechts uit het water. Hèhè ik hoop dat je snel genoeg was anders verdrink je. Pak hier in deze ruimte een Intel Item, Ammo en een Pistool, spring terug onder water en zwem weer helemaal terug en dan weer via het roostergat naar boven en de gang in bij die ontplofte machine. Ga dan rechts verder door deze gang en aan het einde door de deur, links, rechts en rechts en je bent in een groot, hoog ruim op een ijzeren looppad die naar links gaat. Volg dit pad, spring bij de stoom over het gat en klim de ladder op en trek aan de hendel om het elektra probleem op te heffen. Nu wordt het moeilijk want je moet, boven je, die andere looppad zien te bereiken om dan daar boven rechts door die deur te gaan. Er zijn hiervoor een aantal mogelijkheden. De eerste en de simpelste is dan om, als je nu met je gezicht naar de trap staat om dan gewoon naar rechts het water in te duiken, dan naar links in de achterwand te zwemmen, dan via die witte dingen omhoog te klimmen en dan over de railing op het bovenste looppad te springen en dan gewoon de deur open te doen en er door te gaan. Je kunt ook terug de trap af, terug over het gat springen en dan als het onderste looppad waarop je nu weer bent naar rechts gaat, rechtvooruit over de railing springen onderwater door die opening voor je te zwemmen, ladder op en dan boven door de deur en dan deze bovenste loopgang volgen, over het gat naar die ijzeren dwarsbalk springen en dan vanaf daar naar de overzijde en dan door de deur. Je kunt ook vanaf de hendel, links op de railing klimmen en dan op de dwarsbalk springen en dan op de boven loopgang en dan ook door de deur rechts gaan. In ieder geval hoe je het ook voor elkaar krijgt als je eenmaal door die bovendeur bent gegaan ga je rechts, links en dan spring je door het gat in de vloer naar beneden. Je komt in een slaapruimte en hier moet je even zoeken in het water op de vloer naar een pistool en een geluidsdemper, heb je die gevonden dan maak je die deur open en ga je linksaf, kil de vent en volg de gang verder die linksaf gaat. Loop naar het einde van deze gang. Het lijkt wel of je bij een Dead End bent gekomen. Kijk omhoog en je ziet boven je hoofd waar het verder gaat, maar hoe daar nu te komen. Doe eerst even een Quick Save want als je zo meteen niet snel genoeg bent sterf je en dan kun je tenminste vanaf dit punt opnieuw proberen. Goed, schiet voor je dat wiebelende gele wiel stuk. Het water begint te stijgen, zorg dat je met het water OMHOOG stijgt door de opening, spring dan op het rooster en ga snel rechts door de deur, draai snel om en SLUIT DEZE DEUR. Ik hoop dat je snel genoeg was om te voorkomen dat nu deze boven gang tot aan het plafond gevuld is met water. Is dat zo dan is het game over en moet je het opnieuw proberen. Je moet er dus voor zorgen dat je snel genoeg de deur achter je dicht doet om te voorkomen dat deze HELEMAAL VOL LOOPT met water. Is het je gelukt dan heb je nog net genoeg, watervrije ruimte over zodat je met je hoofd boven het water uitsteekt en dus kunt blijven ADEMEN. Wel volg deze gang maar, deze draait naar rechts, rechts en aan het eind ga je rechts door de kamer en dan links weer naar buiten, links door de gang en je komt op de brug, loop deze rechtsom door en ga dan rechts de gang in, loop hier naar de ruimte achterin deze gang en pak een Intel Item van de tafel, draai om en ga de gang weer in en ga dan links de radiokamer in. Loop hier linksvoor naar de RADIO en ACTIVEER deze. Je plaatst een Peilzender op deze radio en dit level en trouwens deze hele Missie 5 is dan ten einde. Filmpje waarin we zijn waartoe H.A.R.M in staat is. Ga nu eerst even de Duiktraining volgen want deze kennis heb je straks hard nodig.

Missie 6: the Dive:

Scène 1: Na de film bevind je je in je hotelkamer. Open je kamerdeur, kil de Harm en ga links de gang in, kill nog meer Harmpjes en ga dan naar de gangkruising, ga hier rechts, en achterin deze gang door de dubbele deuren. Loop vooruit. Je bent nu in feite buiten op een rondom balkon. Dit balkon "loopt" rondom boven een binnenplaats die ingericht is voor het Oktober feest. Volg dit balkon helemaal naar de andere kant, kill een paar Harmloze luitjes en ga door de dubbele deuren. Volg de gang, deze gaat naar links. Stop, kijk omhoog, kill de Harmgek boven op het balkon. Loop een klein stukje verder, draai om kijk omhoog en kill dan deze Harm boven op het balkon. Draai weer om en ga links de gang in en dan aan het einde rechts door de deur. Kill de Harmpie bij de open haard en pak dan van de schoorsteenmantel een Intel Item. Ga terug naar de gang en ga linksaf door de hoofdgang. Bemerk rechts kamer 207 op, deze is op slot maar zo meteen komen hier 2 Harmmen uit, volg de gang verder linksom. Vooruit en dan rechtsom. Kill de 2 Harmsen, draai om en kill de 2 die uit kamer 207 zijn gerent en je achtervolgt hebben. Loop naar het einde van de gang, voorbij de lift en ga kamer 203 in. Pak hier eventueel een armor, ga naar buiten en ga dan naar het zitje bij de brandende open haard tegen over de lift. Pak hier ergens een Intel item. Wel dit is een Death End, dus ga nu terug naar Kamer 207. Wacht eventueel tot de Meid klaar is en ga dan naar binnen. Open in deze kamer één van de ramen, en klim naar buiten. Je staat nu buiten boven de straat op een brede houten richel. Kill de Harm die uit het huis aan de overzijde, boven, op je schiet en ga dan links over deze houten richel. Ga dan op de smallere stenen richel en loop hier over rondom de ronde muur. Pas op want deze richel stort gelijk achter je in. Ga dan over de brede houten richel, spring over de railing, loop verder tot dat je achter de brandtrap bent op deze richel. Draai naar rechts en kijk omhoog. In het gebouw aan de overkant staat in het zolderraam een Harm. Kill. In dat zolderraam zie je nu ook een HAAK hangen. Berg je wapen op en trek je schiethaak tevoorschijn en mik ermee op die haak in het zolderraam aan de overzijde. VUUR en je wordt dat zolderraam ingetrokken en dit level is ten einde.

Scène 2: Loop door de zolder en ga dan links, open het raam en klim naar buiten in de dakgoot, kijk uit, op het dak recht voor je een Harm kil en draai naar rechts, 2 Harmen op de daken voor je, kill en loop dan naar het einde van deze goot en klim dan linksom het dak op naar dat dakraam, open deze en kill gelijk de Harm binnen op die zolder, klim naar binnen, vooruit, linksaf, Harm, loop naar de trap, kill de Harm bovenaan de trap, klim omhoog en open het rooster. Denk erom, dit rooster opent naar je toe, dus je moet even achteruit om ruimte te maken. Kruip door de ventilatieschacht en als je bij het eerste rooster in de vloer komt, hoor je onder je een Harm roepen: "She's in the Duct" en beginnen de Harmpjes van onderaf je schacht vol lood te pompen, dus snel achteruit naar het begin terug en wacht dan tot je merkt dat zij gaan herladen, dan op topsnelheid door de schacht helemaal naar het eind en naar beneden, verder door de schacht en aan het eind open je het rooster. Deze klapt naar buiten open en




Advertentie


Gameinfo No One Lives Forever

Meer cheats van No One Lives Forever


PC review van No One Lives Forever

PC demo No One Lives Forever

Download de demo van No One Lives Forever »

Reacties, cheats of tips

« vorige
1
volgende »

 Gepost door LPfanik op 04 maart, 2004 om 18:59
Pacman

65 posts
vet spel maar soms ook best wel moeilijk..

 Gepost door veurmekaor op 11 maart, 2004 om 14:25
n00b

1 posts
hoi mijn naam is remco kappen en ik heb een walktrough gezien van no one lives forever alleen is deze voor de pc maar ik heb het spel op de playstation 2 nu is mijn vraag kan ik deze walkthrough hier ook voor gebruiken. zou je dit even kunnen mailen naar mijn email adres doemaarwatje1111@msn.com alvast bedankt Groetjes remco kappen

 Gepost door onbekend op 11 maart, 2004 om 16:06
Ik denk dat daar geen verschil in zit. En teminste je kunt het zelf oook gaan uitproberen of het lukt.

 Gepost door lord ian op 17 augustus, 2007 om 16:33

Sub Zero

327 posts
wat is dit voor spel

CheatNOW.nl © 2016-2017, is een product van Desert Productions