CheatNOW.nl
CheatNOW.nl Cheats
HOME WORD LID FORUM START BOOKMARK FAQ CONTACT ADVERTEREN

Cheats zoeken

Zoek je een cheat, trainer, hint of tip?
Titel van spel:
Platform:

Nieuwste 10 cheats

Populaire cheats

Laatste reacties

16/04Euro Truck Simulator door berrypc
22/03Euro Truck Simulator door thijsbom111
01/03Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door FALLOUT
17/02Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door pokemaster1
17/02Pokémon Emerald door pokemaster1
13/02Runescape door ALI456
13/02Need for Speed: Underground 2 door FALLOUT
11/02GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door FALLOUT
07/12Need for Speed: Underground 2 door Pack Leader
26/11GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door Someonet2know

CheatNOW cheat index


Kies hier de beginletter van de cheat codes, trainer, hint of tip:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0123...

Ring 2: Twilight of the Gods

PC Walkthrough voor Ring 2: Twilight of the Gods

PLATFORM: PC
TOEGEVOEGD DOOR: zLiTo
REACTIES: 0

Hoofdstuk 1: De Slaaf in de Smidse

Zijn eerste dertig seizoenen had het achtergelaten kind geen naam. Een object temidden van andere objecten, een instrument te midden van andere instrumenten. Hij geloofde dat de cirkel van bomen rondom de Smidse van de Dwarf Mime, zijn meester, de rand van zijn wereld was en dat de lucht en de aarde gewoon weg niet meer bestonden voorbij deze ring van bomen. Hoe de wratten op het gezicht groeide van de Gnoom was zijn enige vorm van vermaak en de gloeide houtskolen in de smidse waren de enige die zijn dromen kleurde……

Ga naar de blaasbalg en gebruik dan de blaasbalg. Druk op ENTER bij de blaasbalk, hou dan je linkermuisknop ingedrukt en beweeg je muis dan omhoog/omlaag en de blaasbalg zal vanzelf stoppen als het klaar is met blazen. Gebruik de Hendel, linksvoor de blaasbalk, beweeg de hendel snel van links naar rechts en een hamer zal het ijzer in de oven slaan. Pak water uit de watertank (spatiebalk) in de muur. Blus het vuur op twee verschillende plaatse. Je moet dus een paar keer heen en weer tussen de watertank en het vuur. VERLAAT DAN DE SMIDSE.

Hoofdstuk 2: De Kraaien van de Grijze God:

Vier zwarte, glimmende en puntige vleugels om de ruimtes tussen de werelden neer te houwen. Vier ooglidloze ogen om er de horizon van Tijd mee te onderzoeken……Geheugen en Wil: de Kraaien van Wotan, Heer van de As, de Antieke Goden verscheurt door twijfel……Gehoorzaam aan de Goddelijke Orders dragen de vogels het slaven kind in hun klauwen en dragen hem hoog de lucht in om hem de zeeën, de bergen en de vlakten te laten zien die hij nog nooit eerder heeft mogen zien…..

Ga naar Rechts, dan Noord en twee kraaien zullen je naar hoofdstuk 3 vliegen.

Hoofdstuk 3: De Geesten:

Een valpartij tussen de takken…..De Grote Baldakijn net als de moederschoot….De klauwen rukken aan de ketting die de gnoom in opdracht van de Mime aan het kind had vastgemaakt om van hem een gehandicapte te maken, een kreupele, om het kind zo voor altijd aan hem te ketenen. De wees, nu vrij, moet nu alles leren over de wereld, wat er groeit, ademt en dood gaat om hem heen. Wie beter dan een moeder die al deze dingen aan haar zoon leert? Het doet er niet doe dat zij niet meer is dan een fluisterende schaduw, een fragiele verschijning tussen de takken….

Loop naar links. Je ziet iets glinsteren in het gras. Dat zijn items die je moet oprapen. Als je bij een item bent dat je kunt oprapen, dan verschijnt de naam van het item linksboven in je scherm. Je kunt steeds maar 1 item tegelijk pakken. Pak dus de tang op uit het gras. Loop 2 maal naar rechts en knip wat takken weg met de tang om de stier te bevrijden. Pak dan een roos op en geef deze aan de stier. Ga even een scherm terug en dan weer naar dit scherm en je ziet dan de stier staan. Pak het leer en plaats dit op de stier. Pak een andere roos en ga nu terug naar waar je begonnen bent en ga daar helemaal naar achteren. Plaats de roos op de grond. Ga verder terug naar achteren en je ziet een lijk met een mes in een bosje takken liggen. Ga omlaag, pak een haak, ga rechts, pak een touw en combineer het touw met de haak. Gebruik touw/haak combinatie op de takken waar dat lijk ligt. Ga terug naar de stier en klip op het touw over de steen en plaatst het einde van het touw op de stier en de stier zal dan de takken wegslepen. Ga terug naar het lijk en pak de dolk. Op de plek waar je daarstraks begon zag je iemand lopen die je riep om omhoog te klimmen. Klim daar nu naartoe. Gebruik de dolk om omhoog te klimmen. Ren en spring over de border.

Hoofdstuk 4: De Eerste Beproeving:

Om Het Recht Op Leven te verdienen dien je jezelf tegenover de Goden te bewijzen. Thor, Meester over de Stormen, altijd bezig om zich te verdedigen tegen de aanvallen van de Reus die door Asgard, het Heilige Koningrijk, dwaalt. Loki. De Geest van Trucs en Vuur, veranderbaar als een Vlam, sterfelijk en net zo oneerlijk als een mensen vrouw. Maar voor Moed en Glorie dien je ook de Logica van het Bouwen van de Reus te leren en het Geduld van geleidelijke rijping van de Dwergen te leren.

Loop naar het spinnenweb. Je moet over het spinnenweb lopen naar de andere kant. Loop langzaam over het web en als het web beweegt, sta dan stil en loop verder als het web is opgehouden met bewegen. Aan de andere kant van het web is een steen met een gravering. Loop verder over een boomstam (trunk) en ga naar de achterzijde, plaatst je dolk in je inventaris (anders kun je de hamer niet pakken, de dolk is het enigste voorwerp dat je bij je kan houden) en pak dan "Mjolnir" de hamer op. Loop terug naar de boomstam (trunk) en onderweg drijf je een paar monsters terug die vuurballen naar je toe spugen. Gooi "Mjolnir" naar het monster voordat ie zijn vuurbal naar je spuugt. Plaats deze hamer in het stenen tablet. (als je de hamer niet nu in het stenen tablet plaatst dan kun je zo meteen de schaal niet pakken). Loop naar links vanaf de boomstam en ga de tunnel van een grot binnen. Ga door de tunnel en vermijd de vlammen. Je komt bij een beeldje. Pak de Schaal met Sulfaat van het beeldje. Plaats deze schaal op het stenen tablet en de twee kraaien komen eraan en nemen je mee.

Hoofdstuk 5: Het Einde van de Beproevingen:

Kijk, Leer en Vecht: Dit zijn de beloftes van de wereld van de mensen voor diegene die op zoek zijn naar hun lot. Maar leugens en illusies komen altijd op het pad van de Krijger. Daarom wordt de laatste en de meest kostbare van alle lessen ver weg van het Land der Levenden geleerd, bij hen die berouwvol in vergetelheid leven, zij die hun leven hebben geleefd zonder dat hun ziel zich hebben gebaad in passie en dronkenheid.

Loop naar de deur. Een puzzel. Een Linker deurpuzzel en een Rechterdeur puzzel.

Linkerdeur puzzel: Beweeg de pijlen zodat het einde van een pijl naar het midden wijst.

Rechterdeur puzzel: Plaatst de pijlen in het slot op dezelfde plaats als dat in de linkerdeur puzzel is geplaatst. Heb je beide deurpuzzels opgelost dan kun je de sleutel uit het slot pakken en dan in de linker deur [puzzel plaatsen.

Hoofdstuk 6: De Metamorfose:

In de stroomversnellingen, die diep onder in de Aarde stromen, zijn seconden net zo krachtig als jaren: het lichaam van een kind zonder naam wordt uitgerekt, zijn ledematen verlengt, zijn huid wordt dikker, zijn spieren groeien……Eindelijk heeft hij de kracht van een volwassene….

Kijk naar het plan in het midden. Pak links een vuurbloem op. Plaats deze vuurbloem boven een mechanische driehoek en zandloper. Pak de pompoen en plaats deze in de driehoek aan de muur en doe dat vervolgens ook met de andere twee pompoenen. Open de glazen driehoekige deur in het midden. Ga recht voor de ingang staan en pak dan een kool uit het linker beeldje op de plank. Plaats deze kool in de middelste driehoek en sluit dan de deur. Pak een blad uit het andere beeldje dat op de plank staat en plaats het blad dan in de linker pompoen in de driehoek. Kijk naar de zandloper en schuif de hendel eruit. Je groeit nu op naar volwassenheid. Je moet de zandloper nu tot stilstand brengen en hebt daar niet al te veel tijd voor. Schuif de hendel van de zandloper terug. Kijk naar de driehoek aan de muur en klik dan 2 maal op de knikker die je links onder ziet. Pak er de ijsbloem uit. Plaats de ijsbloem in de bovenste pompoen van de driehoek. Klik 2 maal op de bovenste knikker en pak een vuurbloem vuurbloem. Combineer de vuurbloem met de koperen deksel en plaats deze combinatie dan in de rechtsonder pompoen. Klik 2 maal op de rechtsonder knikker en pak dan het gouden juweel dat op de vloer valt. Open de glazen deur en plaats het gouden juweel op het kooltje binnen in de driehoek.

Hoofdstuk 7: De Openbaring van de Oorsprong:

Omdat hij in staat was om de Werelden van de, Goden, Reuzen en de Mensen, te doorkruisen zonder ook maar 1 keer te falen en omdat hij trots naar de Laatste Rustplaats van de Doden is gegaan, ontvangt het Kind nu zijn naam en de wetenschap over zijn ouders. Hij is Siegfried, zoon van Sigmund en Sieglinde, dus het product van een incestueuze relatie tussen broer en zus. Beide veroordeeld door Wodan maar Brunnhilde weigerde dit doodvonnis uit te voeren. Gebroken in het gevecht tussen zijn vader en de God Der Goden, is nu het Zwaard Nothung zijn enige erfenis, de laatste link tussen hemzelf en zijn voorvaderen, de Walsungs…….

Pak de stenen en loop naar de put/kuil. Gooi een steen in de put. Als de man, aan de andere kant van de put een vuurbal begint te maken en deze naar je toe begint te gooien, gooi dan zelf weer een steen in de put en doe dit 6 of 7 keer achter elkaar. Als die vent weg is gooi je nog een steen in de put. Praat met de 4 hoofden in de bomen. Kruis links over de brug en vermijd de benen van dat monster. Gebruik de dolk op de geest en duik het water in. Duw de stok onder de ronde steen. Links, en druk dan de stok omhoog. Ga het pad volgen en loop naar het midden van de grot, een magneet aan het einde van het pad jat je dolk af. Pak de amulet van de vloer en ga dan snel terug over het pad. Aai de beer. Klop 2 maal op de stenen deur, verschuif de beer, druk je spatiebalk in en de beer zal de deur openen. Open de linker kist en je vindt er een dwerg in. Hij wil niet over het zwaard praten. Loop naar de beer (druk op je spatiebalk) en loop met de beer naar de dwerg. Na de conversatie doe je deze truc met de beer nog een keer en de dwerg wil nu wel praten.

Hoofdstuk 8: Het Vinden van Nothung:

Rennend door de wouden en open plekken op zoek naar Nothung, Siegfried riskeert zijn eigen leven in de donkere dieptes van het al oude woud. In het midden staat, donker en dreigend, het kasteel van de Reus Kuperan. Dit fort is het huis van die snel bewegende monsters die een onstilbare honger hebben. Het kasteel wordt beschermd door een Kwaadaardige Toverspreuk, maar Siegfried weet dat Nothung daar binnen is. Er op lettent dat hij de speurende ogen van de Orge vermijd slaagt Siegfried erin om het Gebroken Zwaard van de Walsungs te nemen en er triomfantelijk mee terug te keren naar de Smidse van de Mime om het lemmet opnieuw te smeden.

Pak de stok op bij de dode spin en gebruik deze stok dan op de spin om een gifzakje, met spinnengif, aan de stok te krijgen. Gebruik dit "gifzakje op stok" dan op de linker boom, duw tegen de boom en je kruipt naar de andere kant. Beweeg naar rechts en als de spin eraan komt, loop je snel terug naar het gat in de boom en kruip je terug. Kruip dan weer terug naar de andere kant, loop vooruit, ga over de brug en je wordt klein.

Verberg je achter de linker pilaar en laat de spin, die uit de deur komt, passeren en ga dan het huis van de Orge binnen. Loop naar links, naar de smalle richel en praat met de dwerg "Alberich" die in de kooi gevangen zit. Ga naar links en spring op een grote kast. Spring omlaag aan de linker zijde van de kast en loop dan naar links een doos zout binnen en strooi wat zout over je eigen lijf. Loop weer uit de zoutdoos en ga omlaag. Loop naar de buitendeur en ga dan naar een kast waarin aardewerk staat. Klim op deze kast (spring tegen de linkerpoot aan en klim dan omhoog) en spring dan op het beeldje met de sleutel. Pak de sleutel en spring vanaf het beeldje omlaag, ga naar rechts en klim op de kast met de 6 lades. Spring op de richel en loop erover naar de kooi waarin de dwerg zit en geef de sleutel aan de dwerg.

Na de cutscène klim je omlaag en ga je naar de val en vlakbij de val pak je het vuilnis op en gebruik je dit vuilnis aan de voorzijde van de val. Pak het spinnenbeen en gebruik het spinnenbeen in de gifzak van de spin en je hebt "gifzak op spinnenbeen". Loop naar de kast met de 6 lades. Links van deze kast staat een kist, gebruik de "gifzak op spinnenbeen" in het slot van deze kist en schuif dan het gebroken zwaard "Nothung Parts" uit de kist.

Terug in de Smidse ga je naar de voorkant van het fornuis, trek je er aan de hendel en plaats je de "Nothung Parts" in de kar, trek hendel, gebruik de blaasbalg, trek weer aan de hendel van de kar, trek de hendel van de kar en pak dan de MAL op. Gebruik de Mal in het waterfontein van het beeld en je hebt het Zwaard "Nothung". Plaats Nothung op het aanbeeld bij de hamer. Trek aan de hendel van de hamer (rechts van het vuur).

Hoofdstuk 9: De Draak Fafner en de Rhinegold:

Door het verenigen van de Zwaard delen weet Siegfried nu dat hij klaar is om zichzelf op de wereld los te laten…En is er een betere manier om zichzelf aan te kondigen aan de mensheid dan door het winnen van een gevecht met de grootse van alle opponenten, de Draak Fafner, de bewaker van Rhinegold, the Ring of the Nibelungen, de Zon van de Aarde en de absolute heerser over alle leven. Door Mime geleid naar het hol van het Beest, steekt Siegfried het Zwaard Nothung in het hart van het monster, en het magische bloed van het monster bedekt hem als een schild welke hem zal beschermen tegen alle wapens….Zijn vlees is nu zo hard als een perfecte harnas met maar 1 fout: een blad dat op zijn rug viel terwijl het drakenbloed begon zijn lijf te bedekken heeft een gat achtergelaten in zijn magische bescherming.

Ga de grot in en dan omhoog. Loop over de tegels waarop een slangenafbeelding staat en spring over de kloof. Aan het einde komt er een spijkermuur naar buiten. Dus loop snel dezelfde weg terug om deze spijkers te vermijden. Loop dan weer terug over de tegels naar de overzijde, ga dan naar links en dan links bij de steen met de zonnestraal. Pak het schild dat op de brug ligt en plaats het schild in de rots met de zonnestraal. Na het gevecht met de Draak loop je over de Staart van de Draak naar de andere zijde. Ga dan links over de houten brug en bij het kruispunt naar rechts. Pak de Ring of Nibelungen.

Hoofdstuk 10: Het Lied van de Wereld en de dood van de Mime:

Siegfried "Houder van de Rhinegold", de eeuwige melk waar de Bewakers van het Lot de Norns eens van dronken, werd de eeuwige prooi voor al diegene die het ook wilde bezitten. Maar de Ring heeft hem vele krachten geschonken en omdat hij bekend is met "De Liederen van de Wereld, kan de Walsung de beker met gif weigeren die de Mime hem aanbied voordat hij zijn voormalige meester dood en vertrekt naar Hinderfall, de magische berg waar Brunnhilde de Valkkyrie beschermster van zijn ouders, nu rust.

Ga de grot uit en praat met de kraai die op een steen zit. Drink NIET van de drank maar gebruik je zwaard (druk "E") op de Orge.

Hoofdstuk 11: De Valkyrie:

Gestraft omdat zij de Goddelijke Opdrachten niet heeft uitgevoerd maar de incestueuze geliefden Siegmund en Sieglinde heeft beschermd, ligt Brunnhilde bewusteloos en sereen in het midden van een vulkaan, bewaakt door de Thyres, wilde mannen en dienaren van Wotan. Ondanks vele gevechten en vallen heeft Siegfried de kapel bereikt waar de Valkyrie ligt opgebaard en maakt ontkracht hij de toverspreuken welke de ziel van de maagd gevangen houdt in het NIETS van de eeuwige rust en, door haar, ondergaat hij voor de eerste de gepassioneerde liefde. Maar na tien keer en duizend ochtend gloringen, tienduizend omhelzingen, kleurt de ziel van onze held donker….De Rhingold, die vervloekte Ring die hij om zijn vinger draagt, is op zoek naar andere horizonten, andere gezichten, nieuwe gevechten waar het zijn krachten nog meer kan versterken.

Ga links en verberg jezelf achter de grote ronde steen als je de bewaker kunt zien. Volg het pad, voorbij de boomstronken, en verberg je opnieuw aan het einde van het pad achter een bosje. Als de bewakers gepasseerd zijn ga je naar de linkerzijde van de schuur. Gebruik je zwaard op het slot van de deur, open de deur en ga naar binnen. Open de kist.

Verdraai de gekleurde vierkantjes zodat de objecten vrij komen zodat je ze kan pakken. Eerst pak je een lont en deze plaats je in de bom. Pak dan de bom. Ga terug naar de plek bij de boomstronken en plaats de bom op de steen waar 2 bomen tegen aan staan. Gebruik je zwaard op de steen en als de lont in de bom brand loop je snel 2 schermen weg. Loop naar het gat in het hek. Ga naar de andere kant en vermijd de bewegende kist met de draaiende spijkers, vermijd de laserstralen en loop het bewegende platform op en spring dan naar de overzijde. Loop de kapel binnen naar de Valkyrie. Bekijk de symbolen op de beeldjes. Kijk naar de tombe van Brunnhilde in het midden. Nummer de beenderen en klik dan op de beenderen in deze volgorde: 8; 13; 21; 34; 55.

Hoofdstuk 12: Proef de Wereld:

En zo nam Siegfried Grane, het schip dat Brunnhilde hem gegeven heeft. Ziende zijn worsteling, ziende zijn marteling, de Valkyrie begreep dat zij akkoord moest gaan met het vertrek van haar minnaar zodat zij op een dag tien maal duizend nieuwe dageraden, tien duizend nieuwe omhelzingen zal ervaren. Vele jaren zonder nummer, overgeleverd aan de grillen van de sterren, de Walsung reisde door alle gebieden van Midgard, de wereld der mensen. En het was toen niets meer dan een herhaling van gevechten en feesten, omdat het scheen dat niets, maar dan ook niets, zijn zielehonger kon stillen.

Hoofdstuk 13: Aan het Hof van de Gibichungen:

En zo kwam het dat Siegfried het Koningrijk van de Oude en Gruwelijke Dynastie van de Gibichungen bereikte….. Gunther, kwaad en zwak, was onder de invloed van zijn half broer, de Aarts Gnome Hagen, een tovenaar….. Gudrun, hun zuster van ongekende schoonheid maar zeer melancholiek van natuur, lachte de mensheid uit en zij liet de lichamen van haar minnaars gooien in het water van de great port aan de voet van het kasteel, na één nacht van ongekende liefde….. Zij droomde van een echtgenoot die het zou wagen om haar te domineren en het zou lukken om haar te temmen. Siegfried voor Gunther: de hoop van een bondgenoot, een kampioen om de barbaren te bevechten en de rebelse Serven te domineren…… Siegfried voor Gudrun: een echtgenoot en meester….Siegfried voor Hagen: de Houder van de Rhinegold….Vaders overwinnaar en drager van de eeuwige RING, de Ring van Kracht.

Hoofdstuk 14: Het Vrije Object van het Magische Kwaad:

Siegfried, de Walsung die nog nooit was verslagen, die nog nooit door enige opponent op zijn knieën was gebracht, deze Siegfried nu is nu gemakkelijk in Hagen's Magische netten verstrikt geraakt, net zoals eens de Otter Otr gevangen was in de netten van Loki….Onder de betovering van de Gnome, in de grotten welke zich uitstrekken onder de Rijn, zelfs in de steriele ruimtes tussen de werelden, de held zelve vergaard de elementen voor een filter van vergetelheid waar zijn naam op geschreven staat……

Praat met de twee meiskes van de Rijn, welke in het water staan. Terug in de grot moet je nu de Dwerg Alberich gaan vangen en hem naar de meiskes brengen. Ga links bij de kruising van de brug, ga over de andere brug en hak met je zwaard deze brug stuk. Loop over de andere bruggen terug naar de brug die je daarnet hebt stuk gehakt. Loop naar de andere kant. Stap eerst op en beweeg dan over het langste board, beweeg dan naar links over het oranje board, rechts over het blauwe board en dan links over het blauwe board naar de overzijde. Praat met de 3 Nornes. Pak zand. Ga tussen de linker en de middelste Norne staan en gooi het zand naar de spin welke van de linker Norne naar de rechter Norne en terug loopt. (gooi het zand als de spin begint te bewegen van de ene naar de andere Norne). Dood dan de spin met je zwaard. Raak de spin aan om met de Norne te praten en bekijk de EINDFILMS.

Hoofdstuk 15: De Ontvoering van Brunnhilde:

Zonder geheugen en herinneringen is Siegfried nu niets meer dan een stuk speelgoed in de handen van Gunther en Hagen…Dragende de Konings Helm en Cape, Siegfried keert terug naar Hinderfal waar hij Brunnhildes lichaam, haar protesten negerend, en offert haar ongelooflijke schoonheid als een hommage aan zijn meester.

Hoofdstuk 16: Trouwerij en Wraak:

Verraden door de man op wiens terugkeer zij zo had gewacht, Brunnhilde zint op wraak. Zij geeft haarzelf aan Hagen, zij verklapt het geheim dat alleen zij kent: dat bladvormig gat in Siegfried's harnas, uit de tijd dat hij de Draak Fafner versloeg….

Hoofdstuk 17: De ontmoeting met Erda, de Twilight of the Gods:

Gedurende de jacht werd het huwelijk tussen Gunther en Brunnhilde en Siegfried en Gudrun gevierd. Een witte oeros komt naar de Walsung en leid hem naar een steenhoop in het bos, de dieren kondigen de komst van Erda, moeder van de Nornes en vijand van het kwaad dat mensen aanrichten, aan……Erda geeft Siegfried zijn geheugen terug maar zij kan het komende gevecht niet verhinderen. Hagen en zijn mannen hebben de Ring Drager opgejaagd….Voor Siegfried en Brunnhilde, dronken door het verlangen de aloude wetten te vernietigen, is nu de tijd gekomen om een triomfantelijke dood te sterven….en de Heldere Vlam van het Hart, waar hun lichamen elkaar voor altijd omstrengelen, zal het vuur verspreiden dat voor altijd de het Rijk van de Goden zal verteren…..

Auteur: Louis Koot
Copyright: CheatNOW




Advertentie


Reacties, cheats of tips


Nog geen reacties

CheatNOW.nl © 2016-2017, is een product van Desert Productions