CheatNOW.nl
CheatNOW.nl Cheats
HOME WORD LID FORUM START BOOKMARK FAQ CONTACT ADVERTEREN

Cheats zoeken

Zoek je een cheat, trainer, hint of tip?
Titel van spel:
Platform:

Nieuwste 10 cheats

Populaire cheats

Laatste reacties

16/04Euro Truck Simulator door berrypc
22/03Euro Truck Simulator door thijsbom111
01/03Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door FALLOUT
17/02Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door pokemaster1
17/02Pokémon Emerald door pokemaster1
13/02Runescape door ALI456
13/02Need for Speed: Underground 2 door FALLOUT
11/02GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door FALLOUT
07/12Need for Speed: Underground 2 door Pack Leader
26/11GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door Someonet2know

CheatNOW cheat index


Kies hier de beginletter van de cheat codes, trainer, hint of tip:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0123...

Temujin

PC Walkthrough voor Temujin

PLATFORM: PC
TOEGEVOEGD DOOR: zLiTo
REACTIES: 4

Deel 1:

Free Spirit.

Great Hall: Je start in de grote hal bij de ingang. Je kunt eerst op je gemak even alles bekijken. Rechts naast de toegang kan je aan de muur een kaart van het museum pakken. Bekijk het gasten boek en loop de zaal in. Je maakt kennis met Laura. Midden in de zaal staat een glazen bol maar deze werkt nog niet. Verlaat de zaal door de rode deur rechts en volg de gang. Uit een kamer verschijnt Suzanna. Ga deze kamer in.

Capricorn kamer: Loop rechtdoor naar de opgezette bokkenkop. Klik de edelsteen in de kop aan en maak kennis met Mei. Deze juffrouw gaan we dus bevrijden. Ga naar links en bekijk bij het groene wandkleed de lege pilaar waar verteld wordt dat er een zilveren beker moet staan. Helaas is deze weg. Bekijk de doodskist midden in de kamer en maak hem open. Het eerste lijk hebben we gevonden. Bekijk het horloge dat hij in zijn hand heeft en het krantenbericht in zijn binnen zak. ( dit gaat in de map rechts naast je speel veld.). Bekijk de catapult, maar hiermee gaan we later nog aan de slag. Ga via de gang waar je Jordan en Suzanna ziet bekvechten naar het

Wnkeltje (the Gift Shop): Hier vind je Lorena. Ze hoort wat breken en vertrekt. Bekijk de krant op de vitrine en lees over Stevenson. Ga nu rechts en in de kast vind je vier legpuzzels die je allemaal moet maken. Voor elke opgeloste puzzel krijg je dan 1 puzzelstukje voor de grote 660 puzzel. Je moet deze 4 puzzels WEL IN DE GOEDE VOLGORDE MAKEN, DUS EERST DIE VAN 250 STUKJES en dan die van 300 enz. Doe je dit niet dan loop je geheid vast in het verdere verloop van het spel, omdat je dan maar 3 stukjes voor de 660 puzzel krijgt. Ben je klaar dan gaan we naar de

Personeels kamer. (the Snack Room): Maak kennis met Macy. Beetje stug maar vooruit. Pak van de balie een mes, vork, lepel en de suiker klontjes. Pak rechts het plastic bekertje en haal ijs uit de vriezer. Ga naar de kamer van

Stevenson.: Loop naar de schoorsteen en boven op de rand vind je de zilveren bokaal die weg was in de kamer met de bokkenkop. Bekijk op de tafel het zwaard. Op de punt zit wat bloed. Haal met je lepel het bloed van het zwaard en ga dan naar het bureau. Gebruik de telefoon en maak kennis met Nick. Gebruik de voice mail knop van de telefoon en beluister de boodschappen. Open de linker la van het bureau en lees de memo. De andere lades zijn nog op slot die doen we later. Druk op de knop page van de telefoon en verlaat de kamer. Ga rechts door de gang tot je Suzanna uit en kamer ziet komen. Dit is de

Restauratie kamer (Restoration Studio): Ga hier naar binnen. Recht vooruit zie je een bureau. Van dit bureau pak je twee lege flessen. Lees de memo aan de plank boven de flessen en bekijk dan het gedichtje uit het doosje midden op de tafel. Ga terug naar de gang en neem de deur links. Dit is de

Galerie van nieuwe artiesten (New Artist Gallery): Bekijk de kist recht voor je. Hierin ligt een boek dat je nog niet mag hebben. In deze kamer staan drie apparaten die je moet bekijken. Er is er een met een rode gieter. Als je op het balletje links boven klikt verschuift het beeld en kan je van het boompje een blad pakken. Er is een apparaat met drie balletjes dat nogal wat schade veroorzaakt. Rechts achter in de hoek is een soort mobile met ballonnen. Hiervan pak je een ballon. Ga terug naar de

Restauratie studio: en je vind Reg die dronken is. Als hij is vertrokken pak je de lege drank fles. Het wordt tijd om wat hulp te krijgen dus gaan we toveren met wat water. Ga naar de

Kantine (Snack Room): en loop naar de gootsteen. Vul de drankfles en de kleinste van de twee flessen met water uit de kraan. Plaats nu je bekertje in het oog en plaats dan de grote fles in het bekertje. Leeg nu de drankfles en het kleine flesje in het bekertje. Haal de grote fles uit het bekertje en plaats de beker terug in je inventaris. Plaats de zilveren bokaal in het oog tussen je inventaris en leeg hierin het bekertje. Plaats dan het papier met de bloed vlekken van het zwaard op de bokaal en deze is gevuld met bloed. Ga nu terug naar de

Capricorn kamer: en giet het bloed over de edelsteen in de bokkenkop. Mei is bevrijd.

Deel twee:

Past tense het verleden van Laurie.

Mei kruipt in de glazen bol. Vanaf nu kan je op de bol klikken en laat Mei je de kamer zien waar je verder moet zoeken. Je kan natuurlijk ook gewoon via deze oplossing verder spelen. Ga naar het kantoor van

Macy.: Bij binnenkomst zie je Macy de boekenkast terug schuiven met de schemerlamp. Als Macy is vertrokken kan je het ook proberen maar werkt het niet. Open de boekenkast, bekijk links de rammelaar en links boven het boek. Ga naar het bureau en beluister de boodschappen van de voice mail. Ga nu door de deur en rechtdoor de tuin in. Nick zit op de bank en legt een papier naast hem neer. Als Nick weg is pak je de papieren van de bank. Je moet hier vier woorden goed schuiven en een vijfde woord vormen met de letters uit de cirkels. 1=Capricorn, 2=Museum, 3=Treasure, 4=Adventure en 5=Discus. Ga nu naar de

Galerie.: Mei verschijnt en geeft je een boek. Althans dat probeert ze. Het boek verdwijnt in de kist en deze zit op slot. Dus gaan we die openen. We gaan naar het

Winkeltje.: Hier verschijnt Mei weer. Ze legt op de vitrine een foto toestel neer en plaatst een puzzel in het rek. Pak deze allebei op. In je beeld verschijnt links het toestel en rechts een puzzelstuk. Op dit moment kan je met beide niet veel. Ga naar de kamer van

Stevenson.: Binnen is Reg bezig het bureau open te breken met een schroeven draaier en een paperclip. Pak de schroeven draaier en ga naar de kamer van

Cooper.: We gaan verzamelen. Pak van het bureau een lucifer, de blauwe steen, drie verschillende maten paperclips, een bosje paperclips en een glas scherf. Lees de memo op zijn bureau. Ga nu naar de

Galerie.: Ga naar de kist. Onderzoek de schroevendraaier en voeg de grootste paperclip er aan toe. Gebruik deze combinatie op de kist. Als je nu de kist opent zie je het boek waar schorpioenen over kruipen. Gebruik de glasscherf op een schorpioen en deze wordt gedood. Doe dit tot je nog een schorpioen over hebt. Als je nu het boek sluit word deze verpletterd. Het boek verschijnt boven in je speelveld. Nu gaan we herinneringen ophalen en hiermee het boek vullen. Je zal gemerkt hebben dat bij sommige dingen er een boek in beeld verschijnt. Die dingen zoeken we. Ga naar de

Grote hal.: Bekijk het beeld midden in de zaal en bekijk zijn kruis. Hier vind je een puzzelstuk dat in de map rechts verdwijnt. Bekijk de open haard en pak rechts de pook. Gebruik de pook op de haard en bekijk links onder de papiersnippers. Als het boek verschijnt klik je nogmaals en je eerste foto verschijnt in het boek boven in beeld. Ga nu naar het

Winkeltje.: Op de vitrine ligt een videoband. Neem deze mee en bekijk het naambordje wat beter. Dit geeft een foto van Lorena. Ga nu naar de

Restauratie.: Als je binnen komt zie je Lorena. Let op zodra ze begint te praten legt ze een ring op de tafel neer. Deze moet je pakken. Eerst krijg je dan een foto en daarna de ring. Ga naar de twee tafels links in de kamer en pak hier de latex (foto Reg), de memo aan de plank boven de latex (foto Reg). Draai je om en open op dit bureau de koffer met het paarse deksel. De memo hierin geeft een foto van Suzanna. In het koffertje ligt ook een amulet die nog een foto van Suzanna geeft. LET OP: PAK EERST DE BRIEF en daarna pas het AMULET. Ga nu naar de rechterkant van de kamer en achterin bij het raam vind je nog een paar tafels met spullen. Let op als je daar heen loopt zie je een klein blauw vierkant doosje bewegen. Pak dit op. Als je door loopt zie je links een doosje met snijmesjes. Dit geeft een foto van Reg. Pak een mesje mee en ga dan terug naar de deur. Als je voor de deur staat draai dan naar links en je ziet een kast. Maak deze open en haal hieruit een hakmolen en een flesje zuur (Flora Chloric Acid). Ga nu naar de

Kantine.: Op de tafel vind je een briefje dat een foto van Macy geeft. Loop door naar achteren en je komt in de voorraad kamer. Doorzoek de rekken en je vindt een insectenspray, een stuk pijp en een lijmstick. Links aan de muur vind je een kastje met draden en daaronder een stukje papier dat een foto geeft van Laurie. Ga naar de kamer van de

Beveiliging.: Bekijk de kast met de naam van Nick. Hierin bekijk je twee foto's. Open de kast rechts naast de kast van Nick en pak de koker. Erin vind je een microfoontje. Bekijk de koelkast en haal hieruit de gele magneet. Met deze magneet kun je in de Capricon room uit de linker urn de sleutels van Dr. Rubem vissen. Bekijk de koffer naast de koelkast en bekijk het stripblad. Dit geeft een foto van Nick. Pak de dartpijltjes. Ga naar de MAKA security systeem en bekijk dit. Nu kun je ook de videoband uit het winkeltje bekijken. Dit moet je nu wel doen want aan het einde van hoofdstuk 2 raak je hem kwijt. Dus: kijk naar de monitor en draai het kleine knopje op het paneel vertikaal en steek de tape in het slot. Bekijk de film. Oje , Nick komt eraan, dus verberg je achter de monitor (dit gaat vanzelf). Ga naar de kamer van

Cooper.: Bekijk op het bureau het doosje naast de lamp en je krijgt een foto van Suzanna. De brochure op zijn bureau geeft een foto van Cooper. Achter het bureau staat een dossierkast die je kan openen met de combinatie schroevendraaier en kleinste paperclip. Let op: twee laden dus twee maal openen. Lees uit de twee laden de files en draai terug naar het bureau. Klik op de schaal met de lucifers en de prullenbak verschijnt in beeld. Hier in vind je de laatste foto van Suzanne en start een video. Na de video lees je uit de boekenkast een boek over Cooper en krijg je van hem een foto. Ga dan naar de kamer van

Macy.: Naast de bank vind je een zwart laden kastje. Maak dit open met de schroevendraaier en de middelgrote paperclip. In de la vind je een file die een foto geeft van Macy. Op het bureau vind je een memo dat ook een foto van Macy geeft. Ga nu naar de kamer van

Stevenson.: Open de linker lade van het bureau. De memo geeft een foto van Cooper. De middelste en rechterlade maak je open met de schroevendraaier en de middelste paperclip. In de middelste la vind je geld, een cassette bandje en een foto die je weer een foto geeft van Lorena. De rechterlade geeft een foto van Nick. Neem hieruit de recorder mee. Uit de prullenbak krijg je nog een foto van Laurie. Ga naar de kamer van

Laurie.: Lees de memo van Reg op het bureau. De onderste la van het oranje kleurige kast kun je niet openen. Hiervoor heb je een sleutel nodig, zie memo.

Restauratie kamer: Je ziet Suzanna die een weegschaal mee neemt. Die gaan we straks opzoeken. Eerst gaan we naar de werkbank rechts achter in de kamer. Op de bank zie je bij de snijmesjes een sleutel vastgeplakt zitten. Gebruik het zuur uit je inventaris en de sleutel verdwijnt. Gebruik de bos met paperclips op de metaal hakker in je inventaris, zet hem aan en gooi de resten op de plaats waar de sleutel zat. Je hebt nu een nieuwe sleutel die past op een laden kast in de kamer van: Laurie

Laurie: De sleutel past op de onderste lade en hierin vind je een brief (foto van Laurie) en wat kogels (laatste foto van Laurie). Ga naar het bureau en open de lades met de schroevendraaier en de kleine paperclip. In de rechterla vind je een krant met uitgeknipte letters. In de middelste la vind je een lippenstift, schaar en wat parfum. In de linkerla vind je een map met een memo en een brief. Als je de brief leest komt Laurie binnen en legt de map terug in de la. Als ze weg is pak je nogmaals de map en krijg je een foto van Nick. Deze is nu ook vol. Beluister de boodschappen van de telefoon en ga dan naar de

Capricorn kamer: Hier begint je fototoestel te knipperen. Als je de cursor op de doodskist houd verandert deze in een camera. Neem een foto en ga dan naar de grote

Great Hal: Hier vind je Nick

Deel drie:

Machine impossible.

Nick vertelt je dat Macy je wilt zien dus gaan we naar

Macey: Hij wil een kopje thee met suiker. Makkelijk dus. We gaan thee maken voor hem. Buiten zie je Nick die zijn zaklantaren vult met batterijen. Die hebben we later nodig maar eerst naar

Stevenson: Achter het bureau zie je een theepot waar we mee thee gaan zetten. Veel van de spullen uit je inventaris gaan we hier opruimen. Eerst gaan we naar de

Restauratie zaal: waar we Suzanna zien die kampt met een cassette recorder zonder batterijen. Ga naar de tafel links achter Suzanne’s werk tafel) en haal uit het houten doosje de tandenstokers. Gebruik hierop de lijmstick en ga naar de

Capricorn kamer: en neem een foto van de bokkenkop. Ga naar de voorraad kamer achter de

Kantine: Pak hier de weegschaal. Je hoort een gesprek tussen Lorena en Jordan. Oké we gaan thee zetten Ga naar de kamer van

Stevenson:

Pak naast de theepot een theezakje.
Plaats de weegschaal rechts naast de theepot.
Links op de weegschaal zet je het theekopje en plaats je het zakje in het kopje.
Rechts op de weegschaal zet je het pijpje uit de voorraad kamer.
Boven aan de pijp plaats je de tandenstokers (goed mikken).
Hiervoor plaats je de suikerklontjes.
De blauwe steen uit je inventaris plaats je links bovenin op de plank.
Plaats de ballon op de tuit van de theepot en de blauwe rechthoekig doos uit je inventaris links naast de theepot.
Haal nu de schakelaar onder de theepot om en je hebt een bakkie thee.
Neem het theezakje uit het kopje en het kopje mee naar
Macey: Als hij de thee op heeft pak je het kopje van het bureau en kijk je erin. Je vind weer een puzzelstukje. Ga nu via de deur naast Stevenson naar de grote Hal.

Deel 4:

Flashback

Na de confrontatie met Nick pak je van de tafel bij de ingang de zaklantaren. Bekijk deze en haal de batterijen er uit. Ga dan naar de

Restauratie kamer: Bij de tafel links achterin zie je boven op de cassette recorder. Plaats hierin de batterijen en het cassettebandje uit je inventaris. Beluister de cassette. Ga naar de

New Artist Gallery: waar Nick je vertelt over een andere stem in zijn hoofd. Ga terug naar de

Restauratie: en loop naar het raam. Je ziet Suzanna die kwaad is dat er een stukje uit haar schilderij is verdwenen. Ze vertrekt met een kwast die we zo gaan halen. Bekijk het schilderij goed. Ga nu naar de

Tuin: Van de bank pak je de kwast die Suzanna mee nam uit de restauratie kamer. Draai je om en bekijk de stenen muur. Je kan de muur van dichtbij bekijken. In de witte voeg kan je de twee gele dart pijlen plaatsen en de steen gaat open. Bekijk de foto in de geheime bergplaats en sluit dan de steen. Ga nu naar de

Capricorn kamer: Maak een foto van het standbeeld van de mongool (rechts naast de bokkenkop). Ga naar de resten van de grafkamer van Kahn (links naast de toegang) en snij met de scalpel een stuk haar van de helm. Ga nu naar de katapult in het midden van de kamer en richt deze met de linker hendel op de twee gongen. Span de katapult met de handel links boven en plaats een steen. Schiet door nogmaals linksboven te klikken. Als het goed is gaat de kleine gong slingeren. Als je deze handelingen twee maal snel achterelkaar doet schiet de steen richting het standbeeld van de mongool en valt er een stukje van het beeld af. Dit moet je oprapen. Ga nu naar de

Restauratiekamer: waar je de tafel van Suzanna opzoekt. Naast de paarse doos onder de cassette recorder staat een vijzel. Doe hier het stukje van het standbeeld in en ga dan naar het schilderij met het missende stukje. Voor het schilderij staat een wit bakje. Gooi hier het slijpsel uit de vijzel in en doop je kwast erin. Verf met de kwast het ontbrekende stukje schilderij rood. Let op. Doe dit heel secuur tot de video van de bokkenkop start. Als je een pixel mist start de video niet dus stug doorverven. Als Suzanna vertrekt pak je uit het schilderij een puzzelstukje wat weer in de map verdwijnt en ga je via de deur naast Stevenson naar de

Great Hall: Hier tref je Mei die je vraagt haar te volgen.

Deel 5:

Security.

Volg Mei naar de security en bekijk het Maka 5 systeem. Het systeem werkt simpel. Als je op de gele knop drukt zie je de kamer. Met de groene knop kan je de deur sluiten en openen.

Werk via de volgende regels de cyclus af.

Galerij: reset het systeem. Dit lukt niet. Laat Nick eruit.
Macy: laat Macey eruit.
Kantine: laat Macey erin. Laat Macey er weer uit.
Macey: laat Nick erin. Laat Nick eruit.
Kantine: laat Nick erin. Laat Nick eruit. Laat Macey erin. Laat Macey eruit.
Restauratie: Laat Macey erin. Laat Macey eruit.
Kantine: laat Macey erin. Laat Macey eruit.
Hal: laat Lorena eruit.
Kantine: laat Nick erin. Laat Nick eruit. Laat Lorena erin. Laat Lorena eruit.
Galerij: laat Lorena erin. Laat Lorena eruit.
Cooper: laat Cooper eruit. Laat Suzanna eruit.
Stevenson: laat Laurie eruit.
Wood: laat Laurie erin.
Restauratie: laat Suzanna erin.
Wood: als Laurie het pistool heeft gereinigd laat je haar eruit.
Capricorn: laat Laurie erin. Laat Laurie eruit.
Wood: laat Cooper erin. Laat Cooper eruit.
Galerij: laat Cooper erin. Laat Cooper eruit. Laat Lorena erin. Laat Lorena eruit.
Kantine: laat Lorena erin. Laat Lorena eruit. Laat Laurie erin. Laat Laurie eruit. Laat Nick erin. Hij repareert de beveiliging. Pak het puzzelstukje en puzzel dit op zijn plaats.


Nog 1 te gaan. Ga nu naar de boekenkast in de kamer van

Macy: Open de boekenkast en de geheime ruimte door de schemerlamp te draaien. Op de grond neem je een foto van Nick. Bekijk links de planken en pak daar de cassette die een foto geeft van Macy. Het papier hiernaast geeft een foto van Lorena. De tas rechts geeft een foto van Reg. Pak uit de tas de pijlpunt (deze lijkt heel erg op je cursor). Ga naar rechts en bekijk de papieren op de tafel deze geven je de laatste foto van Cooper. Het fotoboek is vol. Als je de kamer wilt verlaten hoor je een conversatie tussen Macey en Lorena.

Deel zes:

Comic book.

Ga naar de security en pak van het bureau van Nick het laatste puzzelstukje voor de map. Maak de puzzel af. Er verschijnt een nieuwe puzzel. Als je deze hebt gemaakt heb je een stripboek dat je kan lezen. Aan het eind van pagina twee moet je een keuze maken met een groen vraag teken. Het maakt niet uit welke je kiest het verhaal eindigt hetzelfde. Weer verschijnt er een puzzel welke bekent voorkomt. Als je deze hebt gemaakt verschijnt er een puzzel van het bureau van Nick. Het stripboek verdwijnt en je gaat naar de

Restauratie: Beluister de cassette in de speler en ga dan naar de kamer van

Macey: Ga naar de geheime kamer en je ontmoet Nick in zijn jonge jaren. Veel word je nu duidelijk. Nu alleen het ritueel nog even tegenhouden. Pak uit de binnenzak van Nick de sleutel en het microfoontje. Draai je om en je ziet Mei.

Deel zeven:

Rite of Passage.

Ga naar de kamer van Stevenson en bekijk het schilderij met de man in het rood. Hierachter zit een kluis die open moet.

Wel eens mastermind gespeeld. Dit doen we op dezelfde manier. Onderzoek de ontvanger uit je inventaris en druk op de knop middenin om hem aan te zetten. Plaats nu de microfoon die je het laatst kreeg op de kluis.

Als je nu zesmaal hetzelfde cijfer in drukt hoor je hierna een aantal geluiden waaronder een soort klik geluid. Dit klikgeluid moeten we hebben. Probeer doormiddel van de cijfers zesmaal in te tikken de cijfers met de klikken te vinden. Deze mogen er eventueel meer keer inzitten. Zo kan je de zes cijfers vinden. Nu ga je ze in de juiste volgorde zette door een cijfer te kiezen uit de zes en deze aan te vullen met verkeerde cijfers. Als je een klik hoort heb je de goede. Probeer dan het tweede cijfer en bouw zo de zes op. Als je zes klikken hebt is de safe open en kan je een videoband pakken. Ga dan naar de

Beveiliging: Gebruik de sleutel van Nick op de maka 5 en plaats de videoband in de recorder. Als dit niet lukt dan kun je de film op deze videoband ook bekijken van af cd6 met behulp van een MPEG player. Op cd6 vindt je de folder ‘DRAMA’ de videoclip is dan het gedeelte tussen 7.00 en 13.000 minuten) Je opdracht wordt duidelijk stop de ceremonie. Ga naar de

Capricorn Room: Neem een foto van de bokkenkop en je ontdekt dat jij in de kist ligt. Klik op de bokkenkop en je ziet het blauwe gordijn bewegen. Haal het gordijn opzij en open de deur met de pijlpunt uit je inventaris. Beneden draai je naar rechts en ontdekt je eigen lichaam. Lees de brief en ga dan naar links. De weg wordt versperd door een gouden leeuw. Je ziet Mei. Ga terug naar boven en draai daar gelijk rechts. Je ziet een schaal waar ceremoniële verbrandingen in werden gedaan. Plaats in deze schaal het plantenblad, de parfum en het haar dat je van de helm af hebt gesneden. Als laatste gooi je de lucifer erbij en de gouden leeuw beneden is verdwenen.

Voor we nu weer naar beneden gaan plaatsen we in de inventaris wat dingen bij elkaar omdat we deze direct na elkaar nodig hebben.

De beker met het bloed uit deel 1; De pook van de open haard en de pijlpunt om de deur te openen.

Deel 8:

De Betovering Verbroken:

Ga naar beneden en naar links. De gouden leeuw verdwijnt.

SAVE JE GAME!!!!!

Ga naast de trap naar de houten deur en gebruik de pook op de rode rook. Iedereen is er dus de ceremonie kan beginnen. Nadat iedereen is opgeslokt en Lorena is veranderd in Xiao draai je om en pak je naast de deur de twee delen van de amulet. Plaats deze op de amulet in de deur en pak de amulet. Bekijk hem in je inventaris en giet er bloed op uit de zilveren beker. De amulet is nu heel.

Als Xiao naar je wijst hou je de amulet op haar en ze wordt afgevoerd naar de bokkenkop. Mei verteld je dat je avontuur is afgelopen Buiten kom je nog iemand tegen van de geheime dienst die informeert of alles in orde is

Je kan met een gerust hart zeggen NU WEL.

Auteur: Louis Koot
Copyright: CheatNOW




Advertentie


Reacties, cheats of tips

« vorige
1
volgende »

 Gepost door octo op 07 oktober, 2003 om 17:36
Pong

30 posts
Oke leuk verhaal maar wat is een titel als temujin

 Gepost door codename 45 op 21 oktober, 2003 om 11:42
Pacman

93 posts
dit spel is echt wel lache jong!

 Gepost door The Axer op 11 mei, 2004 om 10:21
n00b

11 posts
Dit is inderdaad een wearde naam. Net als een spel dat ik zelf geknutseld heb met Game Maker; Taser. :-p

 Gepost door Tha cola op 11 mei, 2004 om 11:35

GN "Die Hard"

523 posts
wat is dit voor een lomp spel.....

CheatNOW.nl © 2016-2017, is een product van Desert Productions