CheatNOW.nl
CheatNOW.nl Cheats
HOME WORD LID FORUM START BOOKMARK FAQ CONTACT ADVERTEREN

Cheats zoeken

Zoek je een cheat, trainer, hint of tip?
Titel van spel:
Platform:

Nieuwste 10 cheats

Populaire cheats

Laatste reacties

16/04Euro Truck Simulator door berrypc
22/03Euro Truck Simulator door thijsbom111
01/03Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door FALLOUT
17/02Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door pokemaster1
17/02Pokémon Emerald door pokemaster1
13/02Runescape door ALI456
13/02Need for Speed: Underground 2 door FALLOUT
11/02GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door FALLOUT
07/12Need for Speed: Underground 2 door Pack Leader
26/11GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door Someonet2know

CheatNOW cheat index


Kies hier de beginletter van de cheat codes, trainer, hint of tip:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0123...

Hitman: Blood Money

Xbox 360 Walkthrough voor Hitman: Blood Money

PLATFORM: Xbox 360
TOEGEVOEGD DOOR: Tom Kauwenberg
REACTIES: 0

Tutorial Missie: Death of a Showman

Deze missie is compleet onder begeleiding, het laat je kennis maken met de technieken van het spel.
Allereerst klim je van de pier af. Vanaf hier begint je opdrachtgever te praten, loop ondertussen naar de poort. Eenmaal uitgepraat loopt de Guard op de poort af. 47 maakt even een praatje en dood de guard. Check de foto in je inventory (waarom, geen idee?) en loop vervolgens de vervallen winkel in. Hier wordt gevraagd om de guards af te leiden, dit doe door simpelweg een muntje door het open raam te gooien (weet je niet hoe? Druk even op back, het word hier uitgelegd) als de guards afgeleid zijn ren je snel doch stil naar het theater. In het theater is een gangster een bepaald persoon aan het afpersen (of iets anders wat de man niet leuk vind), dood de man op een manier die je leuk vind en klim vervolgens via de rode tralies omhoog. Loop tegen het randje van het balkon aan, hierdoor springt 47 van balkon naar balkon. In de kamer links van je zitten 2 gangsters. Pak de shotgun rechts van je, pick-lock de deur en dood de gangsters met twee pijnlijke schoten. Het beste is om de shotgun hier te dumpen en de gangsters op te ruimen in de kisten. Na het opruimen van het tuig ga je snel de kast in, een proffesor komt binnen stormen, dood hem met de Fiberwire, doe zijn pak aan en neem zijn pasje met je mee. Eventueel kun je nog een keukenmes meenemen dat in de kast gestoken is. gebruik nu je gestolen pasje om door de deur te komen. Loop nu even verder totdat je links af kunt slaan. Hier ligt een pistool en een groen kratje. Pak het pistool, doe het in het kratje, pak het kratje op en loop weer verder over het gangpad. Laat de gangster links van je, je even scannen. En zet in de volgende kamer, het kratje neer. Haal je pistool eruit en ga vervolgens op de lift zitten met je Fiberwire in je handen. Met de A knop kun je nu de gangster onder je, wurgen. Doe dit. Loop de lift uit en je zult een elektriciteitskastje links van je aantreffen. Saboteer het kastje en sluip de kamer door, de WC's in. Equip een éénhandig geweer en sluip achter gangster die zijn behoefte doet, pak hem vast en gebruik hem als menselijk schild. Loop met hem voor je, de kamer in. Waarna je drie gangster door. Sla je menselijk schild neer (, dood hem eventueel) en klim nu de ladder op. Hier staat een koffertje, pak het op en haal een Dragunov Sniper eruit. Schiet hiermee drie ganster neer: Één op het reuzenrad, één bij de kraampjes en eentje op het dak van het kantoor. Leg je sniper in het koffertje en laat die achter. Loop nu door een deur naarbuiten, klim via de regenpijp naarbeneden en ga het kantoor in. Hier liggen 2 spuiten, pak deze op en unequip ze. Vervolgens sluip je naarboven en wacht je tot het gesprekje tussen de gangster en secretaresse geëindigd is. Duw nu met de Rechter Trekker op je controller de gangster het raam uit. Ga het kantoortje van de secretaresse binnen en vergiftig haar flesje drinken. Verstop je in de kast en wacht tot ze een paar ferme slokken uit het flesje heeft genomen en dood op de grond valt. Nu kun je het kantoor van je doelwit binnen lopen en hem doden op de gewenste manier.
Het doelwit is dood, je hoeft alleen nog maar te vluchten. Klim het raam uit en pak de bom en de detonator op. Klim nu door het andere raam naarbinnen. Plaats de bom op het wiel recht voor je. Neem wat afstand en... BOEM: blaas het wiel op. Er zullen twee personen overleven, een gangster met een Desert Eagle en een hoer. Dood ze allebei en neem de nooduitgang om te vluchten. Missie voltooid.


Missie 1: A Vintage Year

Dit is de eerste echte missie. Dus laten we maar beginnen!
Je spawnt met een deur rechts van je. Loop erdoorheen en loop rustig naar de hoek rechts-achterin. Hier staat een deur, wacht tot een guard eruit is gekomen en niet naar je kijkt. Loop snel door de deur en sluit hem. In dit achtertuintje staan een paar dozen die je kunt beklimmen, als je dit doet kom je aan de andere kant van de muur uit. Perfect! Loop nu naar de regenpijp en beklim ook deze. Stap door de deur op het balkon een kamer in. Neem hier de deur aan je linkerhand en neem vervolgens de trap naar beneden. Pick-lock de enige deur hier. Je zult zien dat in de kamer waar je bent, een man slaapt. Sluip naar de stoel vóór zijn bed en pak de kleding die op de stoel ligt. Met deze kleding kun je overal in. Pak eventueel nog wat wapens mee. Neem de deur die tegenover het bed staat en loop rustig door de gang de hoofduitgang uit. Je staat buiten. Rechts van je is een regenpijp in een hoekje te vinden, wat gaan we daarmee doen? Inderdaad, beklimmen. Let wel op of er iemand kijkt. Eenmaal op het dak klim je ongezien de kamer binnen en wacht je tot het doelwit Cello gaat spelen, als 'ie eenmaal lekker bezig is, is het tijd om een eind aan zijn muziekcarriere te maken: Dood hem. Het liefst met de Fiberwire, maar het is ook geen probleem als het met een mes, spuit of mepwapen gedaan wordt. Als hij dood is, gooi je hem van het balkon af, let nog eens op of er niemand kijkt.
Doelwit 1 is dood, op naar de volgende. Klim terug op het dak en laat je er vanaf vallen buiten de wijngaard. Loop door een opening tussen de hekjes in en begin aan een lange weg naar beneden. Je zult de dode man nog wel aantreffen, laat hem maar lekker liggen en loop verder. Eenmaal beneden zul je de vluchtweg tegenkomen, laat deze voor wat het is en neem de lift naarboven, naar het 'Drug Lab'.
Tussen alle cocaineverwerkers en dealers zit Doelwit 2, hij loopt door het lab en neemt eens in de zoveel tijd ook een snuifje. Volg hem totdat hij de coke inneemt. Terwijl hij met de coke bezig is kun je hem uitschakelen, door het op een snelle geruisloze manier. Sleep hem snel naar de kist achter de tonnen wijn en dump hem vervolgens in de kist. Doelwit 2 is gedood. Het enige wat je nog te doen staat is vluchten.
Neem de weg terug naar de Hangar. Stap in het watervliegtuig en aanschouw een klein filmpje waarin je wegvliegt. Missie voltooid.

Missie 2: Curtains Down

Dit is persoonlijk een van mijn favoriete missies, let the killing begin...
Er moeten 2 mensen van deze wereld verdwijnen: Een professionele operazanger (Doelwit 1) en een van de VIP-toeschouwers (Doelwit 2). Je spawnt net voor de lobby, loop naarbinnen en ga voor de garderobe staan (links van je). Knoop een praatje aan met de guard en je zult zien dat 47 een authentiek WWI pistool uit een jasje haalt. Deze komt later terug. Loop nu de WC's in die links van de garderobe staat. Wacht tot een bouwvakker in het groen binnenkomt. Op het moment dat hij zijn behoefte doet is het tijd om hem te doden (liefst met een niet-dodelijke injectie) pak zijn kleren en dump de man in de kist naast de WC's. Loop de WC uit en neem de trap naar beneden, sla rechts af en loop door totdat je een schilder ziet die een deur verft. Hij zal er geen problemen mee hebben als je door de 'deur' loopt, de trap af. Neem de deur, eerste rechts, nog eens rechts gevolgd door een paar trappen. De dubbele deur door en dan de badkamers door (Mannen, vrouwen aan jou de keus! ;) ). Als je de badkamers uit bent, zul je merken dat je backstage bent: Perfect! Ga nu door de deur waar een Silvere Ster naast staat. Je zult ondertussen de split screens al wel hebben gezien, degene die je laten zien waar de opera over gaat. Een executie, met een nep geweer. Dat is nou waar we het echte geweer voor hebben, die gaan we verwisselen in de kleedkamer. Leg het echte neer, verstop je in de kast en wacht tot de acteur binnenkomt en zijn ó zo dramatische bewegingen oefent. Na dit een paar keer geöefent te hebben, legt de acteur zijn nep pistooltje neer en gaat naar de WC. Haal nu snel het neppe geweer weg en loop de kleedkamer uit.
Je staat weer backstage, het pistool is verwisselt dus de acteur zal voor jou, je doelwit uitschakelen (geinig, nietwaar?). Loop nu door de dubbele deur die aan de overkant van de badkamers en kleedkamers staat. Nu ben je letterlijk backstage. Loop de trappen op en plaats een bom op een gedeelte van de stellage. Let wel op of de elektricien niet kijkt, die wil namelijk nog wel eens langskomen. Loop het hele eind terug, terug naar de WC's.
Wissel in de WC je kleding weer terug om naar je Suit. Loop de trap weer af en neem dit keer de dubbele deur voor je. Je staat nu in de zaal, ga naast de vrouw staan die aandachtig op de eerste rij zit (soms staat) te kijken, zo dicht mogelijk bij het podium. Wacht totdat Doelwit 1 voor je word neergeschoten. Zodra Doelwit 2 doorheeft dat 1 dood is, rent hij de zaal in, het podium op. Op het moment dat Doelwit 2 in elkaar zakt, gaat huilen etc. Is het tijd om de bom op te blazen en 200-300 kilo staal zijn kant op te sturen. Doelwit 2 kan zich weer herenigen met 1... In de hemel. Loop rustig de opera uit, naar de uitgang. Missie Voltooid.

Missie 3: Flatline

Dit is een missie die wat anders is als anderen, het is namelijk de objective om een agent (Agent Smith) uit een kliniek te smokkelen. Eventueel kunnen er nog 3 targets gedood worden. Laten we dat dan ook maar meteen even doen!
De missie begint, je staat bij de ingang van de kliniek. Een paar guards praten wat, laat ze even uitpraten en loop het pad op, op een gegeven moment staan er twee vuilnisconteeners links van de weg. Zoals te zien is, staat achter een van de conteeners een man in badjas. Geef hem een niet-dodelijke Syringe, trek zijn badjas aan en gooi hem snel in één van de conteeners. Loop nog een stuk verder de weg op, totdat je voor het gebouw zelf staat. Loop de trappetjes op en beklim een regenpijp die tegen het dak aanstaat dat het gewone gebouw scheidt met de medical wing. Sluip over het dak en zorg dat je niet gezien word door de rokers die op het terrasje uit aan het rusten zijn. Spring aan de andere kant van het dak af, je zult zien dat naast het raam een elektriciteits kastje staat. Breek het open en ga snel achter de conteener zitten. Een guard komt naar buiten en checkt of het kastje het nog doet. Kill hem snel met FiberWire of desnoods met een dodelijke spuit. Trek snel zijn kleren aan en dump ook hem in een container. Loop naar binnen, haal de videotape uit de recorder en neem het pasje mee dat ernaast ligt.
Je staat nu in het gebouw met de passende kleren aan. Er liggen nog 3 objectives voor je. Je mag ze uitvoeren in welke volgorde dan ook dus ik zet je even op rijtje. Ik zelf raad aan om eerst de eventuele objectives af te maken en vervolgens de agent naarbuiten te smokkelen.
Doelwit 1: Zwarte man in paarse badjas:
Zoals gezien op split screen, deze man drinkt stiekem drank uit een wereldbol eens in de zoveel tijd. Zorg dat je op de kamer kom die precies boven zijn wereldbol zit. Vanaf hier kun je zien dat precies boven de wereldbol een lamp hangt (wat toevallig!) plak een bom op het katrolletje dat de lamp omhoog houd. Loop terug naar de kamer met de wereldbol. Wacht tot het moment dat hij iets gaat drinken, als het te lang duurt kun je ook gewoon zelf de globe openmaken, dat zorgt er namelijk voor dat hij hem snel gaat sluiten. Op het moment dat hij aan de globe zit druk je snel op het rode knopje van je detenator en loop je rustig weg. Doelwit 1 is eleminated.
Doelwit 2: Kalende man met groene badjas:
Dit doelwit is erg makkelijk, hij doet niks anders als naarbuiten gaan om een frisse neus te nemen en binnen gewichtheffen. Hem buiten in het zwembad duwen is te opvallend, we gaan dus een ongeluk faken bij het gewichtheffen. Op het moment dat hij op de bank gaat liggen en het gewicht nog niet in zijn handen heeft, is er de optie om het gewicht op zijn nek neer te liggen. Activeer de optie en loop rustig uit de gymzaal. Doelwit 2 is de pijp uit.
Doelwit 3: Man in blauwe badjas:
Ook dit doelwit is uit te schakelen met een mooi ongeluk. Je hebt hem waarschijnlijk al gezien terwijl hij kookt. En waar kookt hij op? Een gasstelletje! En wat gaan we doen met dat gasstelletje? Saboteren! Loop naar zijn kamer, zorg dat je de kamer insluipt op een moment wanneer hij er niet inzit. Draai het gasstelletje open en loop rustig de kamer uit. Over enkele minuten zul je een split screen krijgen waarin hij zichzelf opblaast. Doelwit 3 is morsdood.
Alledrie de doelwitten zijn uitgeschakelt. Nu alleen nog de agent die opgesloten zit in de Medical Wing. Loop ernaartoe en gebruik voor bepaalde poorten het gestolen pasje. Loop door totdat je aan je linkerhand een kamer ziet waarin 2 mensen koffie drinken en de zaal voor je in de gaten houden. Op het moment dat één van deze twee weggaat om door de zaal te surveileren. Klim je door het raam, dood één persoon, trek je zijn kleren aan, pak je zijn sluiten en dump je hem in de kist die naast het koffieaparaat staat. Doe de deksel dicht en loop de grote zaal in. In derde links van alle cellen zit Smith, hij zit op zijn bed. Loop naar binnen, doe de deur dicht en praat met hem. Na een kort babbeltje gebruik je het spuitje dat je hebt gekregen van de Agency om hem in een coma te krijgen. Loop de cell uit, de grote zaal uit en loop vervolgens het hele eind terug naar buiten. Terug naar het Surveilancegebouwtje. Wacht even en je zult zien dat ze Smith naar buiten brengen, ze denken namelijk dat hij dood is en brengen hem dus naar de zaal waar hij over een tijdje opgehaalt word om gecremeerd te worden. Dat laten we niet gebeuren, loop dus rustig die zaal mee in, wacht tot iedereen weg is en geef Smith een injectie waarmee je hem uit zijn coma helpt. Smith is naar buiten gesmokkeld, de drie targets zijn dood, niemand heeft je door en je staat recht voor de uitgang. Missie Voltooid.

Missie 4: A New Life

Zeker één van de makkelijkste missies, je merkt al snel waarom. Objectives: Het terugkrijgen van een microchip met daarin belangrijke info en het killen van een mafiabaas. Let's start:
Zodar je begint loop je naar het busje waar een cateringman een plaat met eten pakt. Ga achter het busje staan en wacht to niemand kijkt. Zodra iedereen het oog op je verliest spuit je niet-dodelijke syringe in de donuts. Je snapt natuurlijk waar die donuts naartoe gaan, juist: Naar FBI-agenten. Wacht even tot de FBI'ers in het busje lam liggen, ga het busje in, trek een pak aan en haal de tape uit de videorecorder. Loop nu het busje uit, let wel even op dat er niemand achter het busje staat, dan kan dan namelikk de lijken zien liggen.
Loop nu naar het elektriciteitstkastje voor het gebouw. Breek het open op een moment dat niemand kijkt en ren het huis binnen. Er komt een zwarte FBI-agent een kamer uit, ga deze kamer in. Je zult merken, de zwarte FBI'er moest letten op jou doelwit, maar de FBI'er heeft nu de kamer verlaten om het kastje te checken. Je staat nu in één kamer, alleen jij en je doelwit. Je hebt circa 1 minuut om je doelwit uit te schakelen en hem in het kamertje achter zijn stoel te slepen. Gedaan? Dan kunnen we verder, op naar de microchip!
De microchip zit verborgen in de ketting van de vrouw des huizes. Ze loopt langs het zwembad, prutst wat aan de barbecue, gaat naar binnen, zwemt in het binnen zwembad en douched. Dat is alles wat ze doet. Er zijn twéé Silent Assasin manieren om haar uitschakelen.
1: Neem een vlambaar goedje mee uit het schuurtje en gooi dit op de barbecue. Ze blaast zichzelf hiermee op, en jij kunt de microchip van haar verbrande lijk afpakken.
2: Op het moment dat ze gaat douchen, kill je haar met de FiberWire of Syringe. Sleep haar de sauna in en pak de microchip.
Kies welke keuze je wilt, doe het, heb veel leedvermaak en loop rustig naar de exit. Missie Voltooid.

Missie 5: Murder Of Crows

Één van de lastige missies: 3 mensen moeten het loodje leggen, er moet een VIP worden beschermd en een optionele (voor Pro en Expert verplicht) kist vol Diamanten verkijgen. Ready... Set... GO!
Je begint in een restaurant waar je een Delivery Boy bespiedt. Doe wat Diana je opdraagt en volg de rode kip. Volg hem net zo lang tot het moment dat hij stil staat en zich realiseerd dat hij gevolgd word. Als hij verder begint te lopen, volg je hem net zo goed. Hij gaat in een van de steegjes staan om een peuk te roken. Dat is het moment dat je toeslaat: Sedate hem (niet dodelijk) neem zijn kleren en kistje (Jep, die vol Diamanten!) en sleep hem de grote vuilnisbak in, deksel dicht en wacht. Let wel op: In de straatjes patrouleren verschillende politie eenheden en eventueel je tweede target: Angelina Mason, dus schakel de kip snel en handig uit.
Heb je lang genoeg gewacht en komt je tweede target langs lopen? Schakel dan ook haar uit en sleep haar het dichtsbijzijnde gebouw in dat gelocaliseerd is achter de vuilnisbak waar de bezorger in ligt te slapen. Sleep haar verder de trappen op de opslagkamer in. Heel even wachten en de Notoriety-meter staat weer laag.
Pak het kistje glimmertjes weer op en loop naar buiten. Loop een heel eind naar de club die linkboven gelocaliseerd is op de kaart, waar tevens een gele kip de deur bewaakt. Hij zal je erin laten en 47 kan rustig de wenteltrap oplopen, de kamer in. Je zult zien dat hier je eerste target zit, Mark Purayah Jr.. Wacht even tot de bewakende gele kip de kamer uit is en Syringe (dodelijk) je doelwit. Sleep hem snel de koeler in die in de hoek van de kamer staat. Doe dit alles zeer snel, want er zijn maar een paar korte moment dat de gele kip de kamer uit is. Pak zijn Walkie Talkie op voor het geval dat je die nog niet van Angelina had afgepakt.
Loop naar buiten, kijk op je kaart en loop naar de Rock Bar. Je target zit in die club, maar pas op: Je kunt er niet zomaar naar binnen lopen, je zult via het steegje dat er achterdoor loopt moeten nemen.
Eenmaal daar zul je moeten wachten op de ober die elke 2 á 3 minuten afval komt dumpen. Sedate hem, pak zijn kleren en gooi hem in de vuilnisbak. Zorg wel dat je niet gezien word door de dronke, zwabberende man in het steegje. Hoe dronken hij ook is, hij kan altijd nog als getuige opduiken. Loop nu de bar in, sla rechts af en vervolgens links om in de keuken/badkamer te komen. Met wat geluk staat de kok daar met zijn rug naar je toe een peukje te nemen. Kraak nu het slot en loop de trap op. De twee zoenende mensen zullen weggaan en jij kan het volgende slot kraken, wacht tot het goede moment om naar binnen te gaan, je laatste target loopt namelijk eens in de zoveel tijd rond. Doodt je target op een gewenste manier die niet te veel bloed achterlaat (het liefst dus Fiberwire of een spuitje). Loop nu weer ongezien naar buiten, naar de exit.

Missie 6: You Better Watch Out

In deze missie is het de bedoeling een baas van een Playboy-achtig blad en een macho te doden. Tevens moet er ook nog een videotape worden opgehaald. Slijp je messen, vul je spuitjes en herlaad je Silverballers want we gaan beginnen.
Je begint op een kleine pier, je bent blijkbaar net van een boot afgekomen en klaar om dit feestje te verpesten. Welnu, loop snel naar de lift die tegenover de pier is geplaatst, loop wel dicht tegen de muur aan, zodat de videobewaking je niet kan zien. Ga met de lift omhoog en stap boven uit, spring van het balkon dat tegenover de lift is geplaatst naar een balkon aan de overzijde. Ga naar binnen en verlam de kerstman met een spuitje om hem vervolgens in een vriezer in de keuken te slepen, doe wel zijn kleren aan. In de keuken liggen ook een paar worstjes, doe hier een van je twee giftige goedjes in (liefst een dodelijke) en pak deze op. Neem nu ook de deur die naar de achterzijde van de bar leidt. Op de grond ligt hier een zakje Aprosiac, een goedje dat je libido verschrikkelijk verhoogt en het getroffen persoon ongelooflijk opgewonden maakt. Kijk nu of er op de bar nog een glas staat waar je het goedje in kan doen, als dat niet zo is, wacht je even tot een van de vrouwen er eentje brengt. Doe de Aprosiac erin, het maakt hier niet uit of iemand je wel of niet ziet. Als er weer een vrouw komt om het glaasje op te halen, ga dan met haar mee naar buiten. Zij zal het glas neerzetten bij één van je targets. Als je in deze missie goed geobserveerd hebt, zul je wel hebben gezien dat dit target geen zin had in seks met een van de vele vrouwen in het bubbelbad. Nadat hij zijn glas opheeft zal dit volledig veranderen, hij zal de eerste beste vrouw mee naar een van de kamers vragen. Volg het stelletje tot je in een gang komt waar een mysterieuze vrouw je meevraagt naar haar kamer. LET OP: Als je met haar meegaat en niks doet zal ze je vermoorden! Niet best. Dus voordat zij zich omdraait naar jou, duw je haar vooruit. Duw haar zo dat ze met haar hoofd tegen de bank komt, zodat ze je de komende uren niet meer lastig kan vallen. Loop de kamer uit zonder dat iemand van buiten het lijk kan zien. Als het goed is heeft een van je targets nog steeds seks met een van de vrouwen (Voor de oversekste onder ons: Ja, je kunt door het sleutelgaatje gleuren). Maar goed, loop nu verder de gang in, totdat er een deur is, die leidt naar een lange trappengang. Ga deze op en je zult zien dat aan het eind een balkon te vinden is. Ga hier tegen de muur staan en wacht totdat je target naarbuiten komt en een peukje gaat roken na de seks. Als het goed is gaat je target in een hoekje staan, uitkijkend over de Rocky Mountains. Duw hem er vanaf en probeer als het kan zo snel mogelijk weg van de plaats delict te komen. Dus terug naar de gang met de deuren die leiden tot een dode vrouw en een bed waarop je target zonet nog gevreëen heeft. In diezelfde gang is ook een kleine waterval te bezichten, en raad eens: Ja, je kunt er door heen. Je zit nu in een klein 'gangetje' die leidt tot de rug van een nietswetende fotograaf. Verlam de man en sleep hem door de waterval, terug het gangetje in. Doe zijn kleren aan en ga weer terug naar waar de fotograaf zonet nog zat. Loop verder in deze grot, totdat je een deur tegenkomt die bewaakt wordt door twee mannen. Aangezien jij een fotograaf bent, mag je erdoor. Loop rustig door de deur, een gang in die leidt tot een lift. Neem de lift naar de Studio. Ga vanuit de lift, een grote studiokamer in. Er zijn twee sets: een strandset en een soort spookset. Rechts van de spookset is een deur die leidt naar een kamer waar de tape ligt die je nodig hebt. Zorg ervoor dat niemand je ziet terwijl je deze pakt. Loop nu weer terug naar de lobby die leidt naar de lift. Ga de lift nog niet in, aangezien op dezelfde verdieping ook je tweede target is. Waarschijnlijk zit hij op zijn balkon, als hij dat niet is, zorg er dan voor dat hij dat wel is voordat je zijn kamer binnengaat (gelocaliseerd: Neem deur tegenover lift, dan meest rechtse deur in dei volgende kamer. LET OP: Zorg dat niemand op je let.) Als je de kamer binnengaat, loop dan verder naar de linkerdeur die leidt naar het balkon. Doe deze open en gooi er het vergiftigde worstje doorheen. Je target let niet op dat zijn hond deze eet en sterft, maar kijk rustig verder over zijn balkon. Vanaf nu is het niet moeilijk meer: Duw hem ervanaf en maak rustig je weg naar beneden, terug naar de pier. LET OP: Zodra je de lift uitkomt die leidt naar de pier, er staat nog steeds een camera boven gemonteerd, ontwijk deze weer en er is vervolgens geen enkel obstakel meer om deze missie te voltooien.




Advertentie


Gameinfo Hitman: Blood Money


Reacties, cheats of tips


Nog geen reacties

CheatNOW.nl © 2016-2017, is een product van Desert Productions