CheatNOW.nl
CheatNOW.nl Cheats
HOME WORD LID FORUM START BOOKMARK FAQ CONTACT ADVERTEREN

Cheats zoeken

Zoek je een cheat, trainer, hint of tip?
Titel van spel:
Platform:

Nieuwste 10 cheats

Populaire cheats

Laatste reacties

16/04Euro Truck Simulator door berrypc
22/03Euro Truck Simulator door thijsbom111
01/03Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door FALLOUT
17/02Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door pokemaster1
17/02Pokémon Emerald door pokemaster1
13/02Runescape door ALI456
13/02Need for Speed: Underground 2 door FALLOUT
11/02GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door FALLOUT
07/12Need for Speed: Underground 2 door Pack Leader
26/11GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door Someonet2know

CheatNOW cheat index


Kies hier de beginletter van de cheat codes, trainer, hint of tip:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0123...

Worms World Party

PC Hints en tips voor Worms World Party

PLATFORM: PC
TOEGEVOEGD DOOR: zLiTo
REACTIES: 99

1. Open je windows verkenner en ga dan naar de Worms Directory (map), ga daarin naar de :/data/missions map. Daarin staan wat bestanden die je aan kan passen om de missie makkelijker te maken.

2. Elke mission.wam bestand kan je openen met je NOTEPAD. In de bestanden stan alle info over de missie (Tip: Voordat je dingen gaat veranderen kan je het beste de bestanden eerst ongewijzigd op een andere plek kopieren zodat je een backup hebt!).

3. Als je het bestand geopend hebt en naar beneden scrollt naar [HumanTeam], Daar staan enkele dingen die je kan veranderen. In het mission1.wam bestand heb je 2 wapens tot je beschikking: De girder en de bazooka. Als je ongelimiteerde kogels wilt hebben voor de girders moet je deze gelijk stellen aan -1. Je kan nog meer dingen verandere zoals Worm_Energy, zo kan je in de missie veel meer energie krijgen (Tip: Verander geen dingen die je niet weet wat het betekent!)

4. Hier is een lijst van wapens en items die je je worms kan geven door de commandos in het .wam bestand te zetten (Het # symbool is voor het aantal items dat je je worm geeft ...-1 staat voor ongelimiteerd):

Ammo_FirePunch=-1
Ammo_BlowTorch=-1
Ammo_Parachute=-1
Ammo_Jetpack=-1
Ammo_Armageddon=-1
Ammo_MBBomb=-1
Ammo_SheepStrike=-1
Ammo_AirStrike=-1
Ammo_MagicBullet=-1
Ammo_BananaBomb=-1
Ammo_Freeze=-1
Ammo_Earthquake=-1
Ammo_BattleAxe=-1
Ammo_SallyArmy=-1
Ammo_SuperBananaBomb=-1
Ammo_CarpetBomb=-1
Ammo_DoubleDamage=-1
Ammo_DoubleTurnTime=-1
Ammo_FlameThrower=-1
Ammo_Donkey=-1
Ammo_CreateSpy=-1
Ammo_Grenade=-1
Ammo_lowGravity=-1
Ammo_Bungee=-1
Ammo_Girder=-1
Ammo_Dragonball=-1
Ammo_Bazooka=-1
Ammo_Handgun=-1
Ammo_BaseballBat=-1
Ammo_Shotgun=-1
Ammo_ClusterBomb=-1
Ammo_Batrope=-1
Ammo_Prod=-1
Ammo_FastWalk=-1
Ammo_LaserSight=-1
Ammo_PneumaticDrill=-1
Ammo_Longbow=-1
Ammo_Mine=-1
Ammo_SelectWorm=-1
Ammo_BridgeKit=-1
Ammo_GirderStarterPack=-1
Ammo_HolyHandGrenade=-1
Ammo_HomingMissile=-1
Ammo_HomingPigeon=-1
Ammo_VariusJumps=-1
Ammo_Kamikaze=-1
Ammo_MadCows=-1
Ammo_MineStrike=-1
Ammo_MingVase=-1
Ammo_Minigun=-1
Ammo_MoleBomb=-1
Ammo_MoleSquadron=-1
Ammo_Mortar=-1
Ammo_NapalmStrike=-1
Ammo_NinjaRope=-1
Ammo_OldWoman=-1
Ammo_PetrolBomb=-1
Ammo_Sheep=-1
Ammo_SheepLauncher=-1
Ammo_Skunk=-1
Ammo_SuicideBomber=-1
Ammo_Teleport=-1
Ammo_Uzi=-1
Ammo_Dynamite=-1
Ammo_MadCow=-1
Ammo_Axe=-1
Ammo_SuperSheep=-1

Level codes:
ALIEN
ALPS
ARCTIC
BEACH
CANDY
DESERT
FOREST
GRAVEYARD
HADES
JUNK
MARS
MONEY
TROPICS
WARZONE




Advertentie


Reacties, cheats of tips

« vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9
10
volgende »

 Gepost door achilis op 15 mei, 2006 om 20:26

Pong

21 posts
ik ga normaal stoppen alleen moet ik dit nog weten ok zeg het pliiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeees

 Gepost door achilis op 15 mei, 2006 om 20:29

Pong

21 posts
ik moet bijna af zetten antwoord snel (ik weet da dees domme opmerkingen zijn maar toch wil ik het weten en ban me aub niet)

 Gepost door Supreme Link op 15 mei, 2006 om 20:32

GN "Sickness"

5803 posts
in het wam. bestand staat er toch! en nu ophouden

 Gepost door frankdobbenga op 22 juli, 2006 om 17:08
n00b

2 posts
Waar moet je dan de level code's invoeren :S

 Gepost door Cloem op 20 januari, 2007 om 20:20
n00b

1 posts
Ik heb 1 dom vraagje. Wat is sprong 2?

 Gepost door DMG op 08 april, 2007 om 16:55
n00b

3 posts
Reactie op:wat ever op woensdag 08 juni, 2005 om 13:04 Ik weet hoe dat ene level moet uitspelen, dat level met die mijnen. Hieronder zie je ongeveer hoe het level eruit ziet. Het is wel erg schematisch hoor, het klopt niet helemaal precies. Links zie je een boot met een schietding. De twee // is het uiteinde van iets waarmee je moet schieten. Denk maar aan de soort buis waar een kogel van een geweer uitkomt. De /\/\/\/\ moeten het water voorstellen. Rechts zie je een eiland. De emoticon met de zonnebril is de worm die je bent. De emoticons met een duivel hoofd zijn de 3 vijandelijke wormen. De nul: 0 is een rondje. Je moet het spel even opstarten en het level starten en dan kun je het zien. De tekening is bijna hetzelfde, kijk maar in je spel. __ Dit teken: |_| moet het medicijnen koffertje voorstellen. __ |_|<--Dit dus. ____ ___ _| |__ // __/___ ___\__ | |_| 0|_ __/_____ ______\__ |__________| /______________________\ /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Hoe moet je dit level uitspelen?: De worm die jij bent (links, de ) heeft als enige gadget bij zich een balk. Je moet die balk slim plaatsen: __ |_| _<--Dit is de balk die je hebt. Dat lage streepje. Je plaatst hem _| |__ // precies linksboven de //. Er dus naast, net aan de bovenkant. | |_| 0|_ Nu komt het: Als je 1 keer het medicijnen koffertje pakt, dan |___________| komt er een mijn in het rondje: de 0 en linksonder de worm die je bent. Kijk maar, dus doe het maar in het spel. Doe alles wat ik tot nu toe heb gezegd, dus de balk linksboven naast de // plaatsen en een medicijnen koffertje pakken. Je zult zien dat er twee mijnen komen. Als je op in het spel kijkt zie je twee mijnen. Op 1 mijn kun je springen, doe dat maar is. Je zult zien door de ontploffing schiet je de andere mijn weg. Jij valt niet in het water door die balk. Je weet nu dus als je op die mijn springt, laat je de andere mijn wegschieten. We beginnen weer opnieuw. Je hebt dus de balk geplaatst. In plaats van 1 keer een medicijnen koffertje te pakken, pak je er twee. Je zult zien dat er nu niet twee mijnen komen, maar 4. Dus als je nu op die twee mijnen zou springen zou je de andere twee in het rondje (0) wegschieten. Maar dat moet je niet doen, je moet dus niet al op de mijn springen. Je hebt nu 2 keer een medicijnen koffertje gepakt. Pak er nog vier bij, dus pak 6 keer een medicijnen koffertje. Er zijn nu twaalf mijnen, je ziet er alleen maar 2. Spring op die zes mijnen, niet op de mijnen in het rondje maar op die andere mijnen. Door de ontploffing van die zes mijnen schiet jet de andere zes mijnen in het rondje weg. Je zult zijn dat ze precies op de onderste vijandelijke worm komen, kijk eerste plaatje. Die worm gaat nu dood. Er zijn nu geen mijnen meer op je boot. Pak nu niet 6 keer een medicijnen koffertje, maar zeven keer. Doe hetzelfe als net, dus spring op die 7 mijnen en dan schiet je de andere 7 mijnen in het rondje weg. Die mijnen komen precies op de middelste vijandelijke worm, kijk eerste plaatje. Er is nu nog maar 1 vijandelijke worm over. Om die te raken moet je niet 7 keer een medicijnen koffertje pakken, maar 8 keer. Spring weer op die 8 mijnen en de 8 mijnen in het rondje schieten weg. Precies op de bovenste vijandelijke worm. Alle vijandelijke wormen zijn dood, je hebt het level uit gespeeld. IK hoop dat jullie hier wat aan hebben! ALs je het niet snapt plaats dan een bericht. Doei!!!!!!!!!!!

 Gepost door DMG op 08 april, 2007 om 17:06
n00b

3 posts
Oo sorry mijn vorige reactie klopt niet! Dit is wel de goeie: Reactie op:wat ever op woensdag 08 juni, 2005 om 13:04 Ik weet hoe je dat ene level moet uitspelen, dat level met die mijnen. Hieronder zie je ongeveer hoe het level eruit ziet. Het is wel erg schematisch hoor, het klopt niet helemaal precies. Links zie je een boot met een schietding. De twee // is het uiteinde van iets waarmee je moet schieten. Denk maar aan de soort buis waar een kogel van een geweer uitkomt. De /\/\/\/\ moeten het water voorstellen. Rechts zie je een eiland. De emoticon met de zonnebril is de worm die je bent. De emoticons met een duivel hoofd zijn de 3 vijandelijke wormen. De nul: 0 is een rondje. Je moet het spel even opstarten en het level starten en dan kun je het zien. De tekening is bijna hetzelfde, kijk maar in je spel. __ Dit teken: |_| moet het medicijnen koffertje voorstellen. __ |_|<--Dit dus. ____ ___ _| | // __/___ ___\__ | |_| 0|_ __/______ ______\__ |________| /________________________\ /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Hoe moet je dit level uitspelen?: De worm die jij bent (links, de ) heeft als enige gadget bij zich een balk. Je moet die balk slim plaatsen: __ |_| _<--Dit is de balk die je hebt. Dat lage streepje. Je plaatst hem _| | // precies linksboven de //. Er dus naast, net aan de bovenkant. | |_| 0|_ Nu komt het: Als je 1 keer het medicijnen koffertje pakt, dan |________| komt er een mijn in het rondje: de 0 en linksonder de worm die je bent. Kijk maar, dus doe het maar in het spel. Doe alles wat ik tot nu toe heb gezegd, dus de balk linksboven naast de // plaatsen en een medicijnen koffertje pakken. Je zult zien dat er twee mijnen komen. Als je in het spel kijkt zie je twee mijnen. Op 1 mijn kun je springen, doe dat maar is. Je zult zien dat door de ontploffing je de andere mijn wegschiet. Jij (de ) valt niet in het water door die balk die je hebt geplaatst. Je weet nu dus als je op die mijn springt, je de andere mijn laat wegschieten. We beginnen weer opnieuw. Je hebt dus de balk geplaatst. In plaats van 1 keer een medicijnen koffertje te pakken, pak je er twee. Je zult zien dat er nu niet twee mijnen komen, maar 4. Dus als je nu op die twee mijnen zou springen zou je de andere twee in het rondje (0) )wegschieten. Maar dat moet je niet doen, je moet dus niet al op de mijn springen. Je hebt nu 2 keer een medicijnen koffertje gepakt. Pak er nog vier bij, dus pak 6 keer een medicijnen koffertje. Er zijn nu twaalf mijnen, je ziet er alleen maar 2. Spring op die zes mijnen, niet op de mijnen in het rondje maar op die andere mijnen. Door de ontploffing van die zes mijnen schiet je de andere zes mijnen in het rondje weg. Je zult zijn dat ze precies op de onderste vijandelijke worm komen, kijk eerste plaatje. Die worm gaat nu dood. Er zijn nu geen mijnen meer op je boot. Pak nu niet 6 keer een medicijnen koffertje, maar zeven keer. Doe hetzelfe als net, dus spring op die 7 mijnen en dan schiet je de andere 7 mijnen in het rondje weg. Die mijnen komen precies op de middelste vijandelijke worm, kijk eerste plaatje. Er is nu nog maar 1 vijandelijke worm over. Om die te raken moet je niet 7 keer een medicijnen koffertje pakken, maar 8 keer. Spring weer op die 8 mijnen en de 8 mijnen in het rondje schieten weg. Precies op de bovenste vijandelijke worm. Alle vijandelijke wormen zijn dood, je hebt het level uit gespeeld. IK hoop dat jullie hier wat aan hebben! ALs je het niet snapt plaats dan een bericht. Doei!!!!!!!!!!!

 Gepost door Maddy op 08 april, 2007 om 17:08

GN "Sickness"

12770 posts
Die persoon is er na 2 jaar denkelijk er wel uitgekomen..Maarrrrrrr het blijft een goede tip

 Gepost door DMG op 08 april, 2007 om 17:08
n00b

3 posts
HEt schermpje waar je je reactie in schrijft is groter als het schermpje waar je de reacties ziet. Dus de tekeningen kloppen niet. Nu zul je het waar schijnlijk niet snappen! Nou als je toch wil weten hoe het werkt plaats dan even een bericht en dan e-mail ik het wel naar je. Sorry!

CheatNOW.nl © 2016-2017, is een product van Desert Productions