CheatNOW.nl
CheatNOW.nl Cheats
HOME WORD LID FORUM START BOOKMARK FAQ CONTACT ADVERTEREN

Cheats zoeken

Zoek je een cheat, trainer, hint of tip?
Titel van spel:
Platform:

Nieuwste 10 cheats

Populaire cheats

Laatste reacties

16/04Euro Truck Simulator door berrypc
22/03Euro Truck Simulator door thijsbom111
01/03Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door FALLOUT
17/02Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald door pokemaster1
17/02Pokémon Emerald door pokemaster1
13/02Runescape door ALI456
13/02Need for Speed: Underground 2 door FALLOUT
11/02GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door FALLOUT
07/12Need for Speed: Underground 2 door Pack Leader
26/11GTA: Grand Theft Auto: San Andreas door Someonet2know

CheatNOW cheat index


Kies hier de beginletter van de cheat codes, trainer, hint of tip:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0123...

Tomb Raider VI: Angel of Darkness

PC Walkthrough voor Tomb Raider VI: Angel of Darkness

PLATFORM: PC
TOEGEVOEGD DOOR: Lars Goossens
REACTIES: 682

PARISIAN BACKSTREETS

Bruikbaar materiaal: Twee gezondheidspakken, grote verbandsdoos, kracht opwaardering, koevoet, gouden Munten, pistool, ketting

Het doel van deze trainingslevel is om een kracht opwaardering te krijgen. Om deze te behalen, moet je de koevoet vinden. Als je de koevoet gebruikt om een slot open te maken, krijg je een kracht opwaardering. Het spel begint met Lara in een straatje. Aan de rechter kant van het straatje zie je een steegje. Aan het begin zie je een hond. Negeer de hond, hij kan je doden. De enige manier om uit het steegje te komen is omhoog gaan. Sta zoals je stond toen het spel begon, ga naar voren en pak de chocoladereep. De gezondheidsobjecten in het spel hebben een groene glans. Klim op de groene ladder aan je linkerhand. Spring omhoog en pak de volgende verdieping. Lara zal zich omhoog trekken. Spring nu naar de overkant. Loop naar de ladder toe.

Ga via de ladder omhoog. Je bent nu op een hoger niveau. Ga nog niet het raam binnen, daar is een kastje dat pas open gaat als je de koevoet hebt. Klim de ladder op. Pak de gouden munten aan je linkerkant. Spring naar het andere gebouw. Klim over het hek links en pak het gezondheidsobject.

Loop naar het einde van het balkon en spring over de afgrond. Klim via de regenpijp omhoog. Begin bovenaan de regenpijp via de zijkant van het gebouw naar rechts te slingeren. Zodra je een geel dak onder je ziet laat je je vallen en je hebt weer genoeg kracht. Spring nu naar de andere zijkant van het dak rechts van je. Slinger naar rechts en de hoek om tot je een gat in het hek op het dak ziet. Trek jezelf omhoog. ga naar de noordwest hoek van het gebouw, naar de ton. Verplaats de ton en je ziet een gedeelte van het dak waar geen hek voor zit. Ga van het dak af en dan kom je terecht op een platform. Hier ligt een koevoet. Als je hem hebt, klim dan weer terug op het dak.

Ga naar het kleine schuurtje aan de noordoost kast van het gebouw. Gebruik de koevoet om het slot open te maken. Nu krijg je een krachtopwaardering. Doe de deur open en er ligt een pistool binnen. Je kan nu doorgaan met het spel of teruggaan voor meer objecten.

Als je besluit terug te gaan, ga dan terug naar het gedeelte waar je op het dak bent gekomen, ga naar beneden. Ga terug naar het gele dakje. Vanaf hier kan je springen kan je weer op dezelfde manier terug, via de regenpijp. Soms liggen er meer gouden munten op de plek waar je ze vond (dit ligt aan de versie van het spel). Ga naar de ladder die aan de muur zit en klim naar beneden. Je bent nu waar het raam is waar je eerst niets aan had. Klim in het raam en ga de kamer binnen. Er zit een gezondheidsobject en 160 euro in de keukenkastjes en een ketting in de grote kast. Die kast kan je nu met je koevoet dus wel openmaken. Er liggen ook munten op de vloer. Verlaat de kamer.

Ga met je hoofd naar het steegje staan. Achter het hekje tegenover je ligt een gezondheidsobject. Neem een aanloop en spring er naartoe. Pak het gezondheidsobject. Ga nu terug naar het dak.

Om het level uit te spelen:
Ga naar de noordwest hoek van het dak en laat jezelf vallen op het platform waar je de koevoet hebt gepakt. Loop naar het uiterste van het platform naar de linker kant. (Als je met je rug naar de muur staat). Als je dit niet doet, heb je misschien niet genoeg kracht om via de zijkant van het dak naar het volgende platform te komen. Het platform heeft een deur en een ladder naar beneden. De deur zit op slot, hier heb je een sleutel voor nodig.

Loop naar het einde van het platvorm weg van de deur en ga sluipend de hoek om. Er staat daar een man met z'n rug naar je toe. Ga achter hem staan, druk op de aktie toets en je breekt z'n nek. Ga terug en pak de sleutel. Ga nu terug naar de deur die niet open kon en klim naar beneden. Er komt een tussenfilmpje waarin je een hoop helikopters en lichten boven je ziet.

Einde traingslevel.


DERELICT APARTMENT

Bruikbaar materiaal: Gezondheidsobjecten, kracht opwaardering, kogels, nog een pistool.

Het doel van deze trainginslevel is om een krachtsopwaardering te krijgen, een sleutel te vinden, en door de achterdeur te geraken. Om dit te doen, moet je je weg naar de bovenste verdieping van het apartement vinden. Er zit een tijd op deze level aangezien de ME de deur open trappen en gasbommen naar binnen gooien. Als je niet snel genoeg boven bent, zal je stikken in het gas. Ook als je de trap af gaat en een van de MEers je ziet, zal Lara zich overgeven en kan je weer opnieuw beginnen.

Als je voor het eerst de kamer binnengaat, zie je een kort filmpje. Een stuk metaal zorgt ervoor dat de deur op slot raakt. Je hoort dat de MEers proberen in te breken. Er zijn vier verdiepingen in dit apartement. Elke verdieping heeft aan beide kanten een trap, en de tweede en derde verdieping hebben een gang waar objecten te vinden zijn. In het begin van deze level, als je er vanuit gaat dat je met je rug tegen de deur staat, zie je rechts van je een metalen kluis. Je kan de kluis voor de deur plaatsen. Ga nu naar de tweede verdieping van het apartement.

De tweede verdieping. Op de tweede verdieping moet je gewoon meteen doorgaan naar de derde verdieping. Je kan later terugkomen voor de objecten. Om op de derde verdieping te komen moet je over het gat in de vloer springen en vervolgens met de trap aan die kant naar de derde verdieping.

De derde verdieping. Volg het pad naar een gang. Er liggen hier gezondheidsobjecten. Ga uit de gang en voor je zie je een kast. Trek de kast weg van de trap. Ga nu de trap op. In die gang is links van je een deur. Duw hem open. Hiermee krijg je een kracht opwaardering. Doorzoek de twee groene kastjes. Je vind hier munitie voor verschillende wapens. ga nu deze kamer uit en naar de overkant. Hier vind je meer gezondheidsobjecte. Ga naar boven.

De vierde verdieping. Er staat een doos halverwege de trap. Trek de doos naar de kant waar je net vandaan kwam. Klim erop. Sta met je hoofd zo dat je de trap naar beneden ziet. Spring naar voren en pak de vloer vast. Trek jezelf omhoog. Rechts van je is een deur. er is rechts ook een schakelaar. Haal hem over. hiermee gaat de lift in werking. Je kan nu door de achterdeur weggaan en het level beďndigen of terugkeren naar de tweede verdieping voor de objecten.

Als je teruggaat voor de objecten, ga dan met de lift terug naar de tweede verdieping. Ga de lift uit en in de gang was een deur die je eerst niet kon openen omdat je toen nog niet genoeg kracht had. Ga erin en pak nog een pistool. In de bureaulade vind je gezondheid en munitie. Ga uit de kamer en terug in de lift. Ga naar de vierde verdieping. Ga rechts uit de lift en betreed de kamer waar de schakelaar voor de lift was. Ga hier weg door de deur achterin de kamer.

Einde van Derelict Apartment.


INDUSTRIAL ROOFTOPS

Objecten: Gezondheid, kracht opwaardering, munitie en gouden munten.

Het doel van deze level is om Madame Carviers apartement te vinden. Het level is een soort doolhof. Je zal veel gezondheid vinden en ook veel munitie. Dit is zo omdat de MEers in de helikopters op je schieten. Je begint deze level op een klein balkon. Rechts van je zie je dozen en een ladder. Neem de ladder. Hier zie je een kabelbaan. Neem deze en je bent bij de Industrial Rooftops.

Als je het hebt gehaald, kom je op een plat gedeelte van het dak. Je ziet daar een doos. Ga erop af. Hier kan je achter schuilen als er op je wordt geschoten. Rechts van de doos ligt gezondheid. Net voorbij de doos, zie je links een opening met een ladder. Spring halverwege van de ladder af. Hier is meer gezondheid. Als het hebt, glij dan naar beneden. Beneden vind je een deur. Hier binnen vind je gouden munten. Loopt eerst wat verder en ga de andere deur in. In de hoek, rechts van de kastjes vind je munitie en verderop gezondheid. Ga de deur uit en ga over de brug en open de deur naast de ladder. Ga naar beneden via de ladder. Je valt neer op een doos. In dit gebied zie je in de linkerhoek een gezondheidsobject.

Kruip onder de metalen deur door en ga linksaf. Hier vind je munitie op de grond. Ga de hoek om. Er is een doos achterin het steegje. Sleep deze doos onder de ladder en je krijgt een opwaardering voor de kracht van je benen. Ga naar het uiteinde van het steegje linksaf. Op het einde zie je een groot groen gezondheidsobject. Ga nu op de ladder waar je de doos onder hebt geschoven. Klim op de doos, spring en pak de ladder vast. Klim nu via de ladder op het dak.

Als je op het dak bent, zie je voor je een ladder. Klim omhoog naar een ander gedeelte van het dak en rechts van je zie je munitie. Glij van het dak af en hier vind je gezondheidspillen. Ga rechtdoor en links zie je nog een ladder. Klim omhoog. Spring vanaf hier naar het dak onder je. Hier liggen opnieuw gouden munten links van je. Loop naar de rand van het dak en je krijgt een tusenfilmpje waarin je Margot Carvier's apartement ziet.

Einde van het Industrial Rooftops level.


MARGOT CARVIERS APARTEMENT

Zorg ervoor dat je beleefd bent tegen Margot, anders bestaat er een kans dat je Von Croy's Notitieboekje niet krijgt van haar. Kijk na het gesprek niet te lang rond in het huis. Er ligt verband in de bureaulade. Er ligt ook een ring op de tafel met het lampje, en een vles wijn in de keuken. Neem deze spullen mee en vertrek via de voordeur.


PARISIAN GHETTO (DEEL 1)

Lara wordt wakker in een oude metro. Ga uit de trein en praat met de zwervers. Ga nu naar de linkerkant van de metro. Hier zie je een pijp. Klim via deze omhoog om bovenop de metro te komen. Kruip onder de pijp om een gezondheidsobject te vinden. Lara zegt je nu dat ze kan klimmen. Je kan aan alle kanten van de pijp klimmen. Klim via de pijp omhoog en nu op de metalen brug.

Loop naar het uiteinde van het gebouw en spring erop. Praat met de zogenaamde stadsgids. Ga rechts van hem en pak het geld op aan het einde van het steegje. Ga nu weer langs de stadsgids en ga via de deur de stad binnen.


CAFE METRO

Praat met Janice. Ga de trap op tegenover Janice. Links is een klein park. Er ligt geld in het park bij het eerste bankje links van je. Ga naar voren en links door de cementen paaltjes. Café Metro is nu rechts van je. Links van de deur zie je een menu. Ga naar binnen en praat met de Barman. Ga weg. Ga terug naar het park, rechtdoor en dan rechts. Hier is een klein trappetje. Ga hier rechts. De laatste deur rechts van je is Daniel Rennes' tweedehands winkel. Je moet je spullen verkopen voordat je naar Bouchard gaat. Onthou waar Rennes' winkel is. Je moet er later terug komen.

Ga nu naar Le Serpent Rouge. Verlaat de winkel van Rennes en ga langs Janice. Er is nu een tussenfilmpje waarin je Kurtis de trap af ziet rennen en vervolgens met een motor wegrijdt. De eerste straat rechts na Janice is een klein steegje. Naast het putdeksel zie je een groene deur. Ga naar binnen. Er is een bewaker links. Sluip achter hem en breek zijn nek. Hij laat munitie en een pistool achter. Pak de chocolade reep, de munitie, de sleutels, en de pistolen uit het bureau. Verlaat dit kantoor. Links van je ligt op een paar dozen munitie. Ga rechtdoor en ga linksaf de grote hal in. Je kan de schakelaar overhalen op de muur links van je. Ga de trap op en de nachtclub binnen. Zorg ervoor dat je pistool getrokken is zodat je kan schieten zodra je binnenkomt. Schiet de bewaker neer en pak zijn pistool.

Ga links naar de bar toe. Er is nog een bewaker die je neer moet schieten. Ga van achter de bar vandaan. Ga het podium op. Rechts van het podium achter de boxen ligt gezondheid. Ga terug naar de linkerkant van het podium en haal de schakelaar over. De lichten gaan bewegen en de muziek start. Pak de vinyle plaat van de tafel af. Er komt nu nog een bewaker. Dood hem en pak z'n pistool af. Doe dit ook bij de andere bewaker.

Ga de trap op tegenover de bar. Dood de bewaker bovenaan de trap. Loop de hoek om. Stop bij de plek waar je een trap ziet met dozen op de treden. Hier zie je een klein balkonnetje duw en trek de kleine box op het balkon. Klim erop en spring op de de metalen stellage. Loop naar het uiteinde en spring naar de overkant. Pak het gezondheidsobject. Draai je om en schiet de bewaker neer. Schiet de andere bewaker neer die nu op je schiet. Pak ook zijn pistool af.

Ga terug naar de vorige bewaker. Hier is een gat in de railing. Spring op de bewegende spotlights. Spring naar de andere kant van de spotlights. Klim omhoog via het verticale gedeelte. Spring nu schuin naar de overkant. De spotlights gaan omhoog en omlaag. Als het op z'n hoogste punt is, spring dan op het platform. Neem de ladder en ga rechtsaf. Ga naar waar het platform naar beneden gaat. Spring naar de overkant. Spring nog eens naar de overkant. Blijf hangen en slinger langs de spotlights trek jezelf omhoog. Je staat nu tegenover de controle kamer. Spring op het platform. Trap de brug open. Hiermee krijg je een krachtopwaardering. Ga de controle kamer binnen door hem nu open te trappen. Pak de sleutel op de grond.

Haal de hendel twee keer over. Haal de rechter hendel ook over. Verlaat deze kamer. Loop nu over de brug die je net hebt opengetrapt. Klim op de ladder. Ga naar de doos op de spotlights en pak het doosje wat erin zit. Ga terug over de brug. Ga nu terug in de controle kamer en klim via de ladder omlaag. Hier is gezondheid en een deur. Ga via de deur naar buiten en ren naar het eerste gat in de railing. Spring naar de overkant. Spring naar de overkant, spring naar de box en ga rechtsaf naar de trap. Hier is nog een bewaker. Dood hem. Als je op de begane grond bent ga dan door de kleine groene deur rechts van de ingang van de club. Er is geld in deze kamer. Ga weg en ga naar de kleine groene deur rechts van de bar. Doe hem open.

Verlaat deze kamer. Ga terug naar de eerste verdieping. Ga de trap op aan de linkerkant van de kamer. Ga naar de kleine box. Ga erop en spring nogmaals op de stellage. Spring naar de overkant en ga linksaf weg van het bewegende platform. Daar is de deur waarmee je de contole kamer hebt verlaten. Ga de deur in. Klim de ladder op en ga via de achterdeur naar Le Serpent Rouge


GRAVEYARD

Ga terug naar Café Metro. Ga via de ladder naar het platform. Spring naar de beneden. Neem de trap naar de straat onderaan de trap. Ga linksaf in de richting van Janice. Vlak voor Janice is een kleine deur aan de rechter kat. Daar ligt geld. Ga de trap op die rechts van Janice staat. Ga langs het park linksaf. Café Metro is nu aan je rechterhand. Praat opnieuw met de barman. Hij zal je een code geven voor het apartement van z'n ex. De code is 15328. Verlaat het Café Metro en ga linksaf. Ga rechtdoor langs het park, naar een kleine bruine door met een beveiligingscode. Druk de code in (15328). Ga de trap op en het apartement binnen.

Praat met Francine en ga daarna weg door de deur aan de rechter kant van Francine. Je staat nu op een balkon. Gebruik nu de spring en vastpak techniek. Loop recht op de pijp af en klim via de pijp op de dakgoot. De dakgoot breekt. Dus moet je er langs rennen. Klim via de kabelbaan naar het andere balkon. Spring van het balkon op de tombe.

Andere manier om bij de tombe te komen (de Bernard manier):

In plaats van naar het café gaan als je met Janice hebt gepraat, ga je naar het park en praat met Bernard. Je hebt hiervoor 160 euro nodig. Ga als je met Janice hebt gepraat rechtsaf, en volg de weg en ga met de bocht mee linksaf. het park is tegenover de kerk. Ga het park in en praat met de man. Vertel dat je Janice kent. Hij vertelt je dat je z'n doosje uit de Serpent Rouge terug moet halen en hij biedt je aan een wachtwoord te geven om langs de bewaker te komen. Hij geeft je ook de sleutels voor de garage. Ga terug naar waar je vandaan kwam en ga de deur binnen waar 'Garage' boven staat.

Als je binnen bent, zie je rechts van je een schakelaar om de auto omhoog te laten komen. Haal deze schakelaar over. Hiermee krijg je een krachtopwaardering. Hiermee kan je door de deur bovenaan de trap om de munitie te pakken. Er zijn ook objecten die je kunt pakken achterin de garage. Zorg in iedergeval dat je de draaisleutel pakt op de werktafel. Ga het gat in onder de auto, Pak nu de munitie en gezondheid van de doos voordat je de ladder opgaat.

Ga naar de andere kant van de kamer naar de gebroken hendel, maar hem met je draaisleutel. Druk nogmaals op de aktie toets om de hendel over te halen. Hierdoor komt er een bewaker naar beneden via de deur. Schiet hem neer en ga door de deur naar de Serpent Rouge. Doe nu hetzelfde als hierboven beschreven in de 'Francine manier' en breng de doos dit keer terug naar Bernard in het park. Hij geeft je nu het wachtwoord. Hiermee kan je door het hek dat schuin tegenover de kerk staat. Hiermee kom je ook op de begraafplaats.

Einde 'Bernard manier'

Je bent nu op de begraafplaats. Pas op voor de honden. Ga naar de tombe naast het kleine huisje met de rode deur. Klim erop. Ga met je hoofd naar de apartementen, die je over het hek kan zien, staan. Spring op de tombe tegenover je. Ga nu in de richting staan zodat je het Engellenbeeld en de Tombes met hekken eromheen kan zien. Spring nu naar de hoogste tombe. Kijk rechts van je. Spring in het dak van de tombe in het omheinde gebied. Ga naar het gebouw bij het Engellenbeeld, trap de deur in en je krijgt een krachtsopwaardering. Pak de munitie binnen. Ga naar buiten en spring achter de engel. Duw hem om (dat kan dus gewoon in AoD)


BOUCHARD'S HIDEOUT

Als je naar voren loopt stort de grond in. Aan het einde van het gat is een gebied bedekt met takken. Klim uit het gat via de takken. Rechts van je zie je een pijp. Hou je vast aan de pijp en slinger naar de overkant. Loop naar de rand en spring in het water. Ga diep genoeg om onder de steen door te gaan. Opnieuw is er een muur begroeid met takken. Klim eruit via de takken en loop de gang verder door. Aan het einde van de gang kan je de stenen wegduwen. Ga terug tot je halverwege de gang bent. Hier zie je een rat en een rooster. Trap het rooster open.

Kruip door het gat dat is ontstaan en pak de munitie. Negeer de rat gewoon. Ga door de deuren. Ga linksaf en over de stenen heen die je net opzij hebt geduwd. Je komt nu aan bij nog meer water. Zwem verder en klim eruit. Loop naar het einde van de gang en ga rechtsaf. Hier is een kleine opening in de muur. Ga de kamer met twee cryptes en twee kerkbanken binnen. Achterin de kamer, achter de crypte ligt munitie. Verlaat de kamer en ga rechtsaf. Ga de kamer binnen achterin de gang. Je gaat nu met Bouchard praten. Wees vriendelijk anders vermoordt hij je.

Als je met Bouchard hebt gepraat, loop dan naar de blauwe deur toe. Rechts van je is een hendel. Haal hem over. Verlaat de kamer en ga terug langs Arnaud. De kamer links van Arnaud, als je naar zijn kamer kijkt. Hier ligt munitie op de vloer. Er is ook een klein krat dat je kan verplaatsen. Trek hem zo ver mogelijk naar de linkerkant van de kamer. Klim op het krat. Spring en pak de verdieping boven je vast. Haal de hendel over. Hierdoor gaat de blauwe deur in Bouchards kamer open. Ga terug naar Bouchards kamer en verlaat hem via de blauwe deur. Je bent nu in de bovenste verdieping van de kerk. Bewaar het spel hier. Praat met de trainer, als het goed is win je een gouden horloge van hem, als dat niet zo is, laad het spel dan weer tot voor je met de trainer praatte. Ga naar het standbeeld en het stenen blok toe. Als je het blok duwt of trekt, krijg je een krachtsopwaardering. Klim via het blok op een van de pilaren, dit kan aan beide kanten. Pak nu de muur vast en slinger tot bij de volgende pilaar zodat je kracht weer vol is. Slinger verder. hier vind je in het houten huisje een ring. Pak hem op. Ga nu via de deur naar buiten om de Kerk te verlaten. Je moet terug naar Daniel Rennes' tweedehandswinkel


RENNES' PAWNSHOP

Ga rechtdoor de straat in totdat je een vrachtwagen rechts van je ziet. Ga rechtsaf, langs Janice. Loop door tot waar de straat is afgesloten. Als je de tweedehandswinkel nu binnengaat zie je dat hij is overvallen. Ga naar het achterkamertje. Rennes ligt op de vloer. Naast hem is een teken gemaakt van zijn bloed. Pak Rennes' portemonee. Bekijk de portemonee via het menu. Er zit een papiertje in met daarop de code voor de metalen deur. De code is 14529. Druk de code in bij de metalen deur.

Pak alle objecten in deze kamer. Nadat je alles hebt gepakt, komt er een tussenfilmpje waarin je ziet dat er een bom is geactiveerd. Druk zodra het filmpje is afgelopen gelijk op de gele knop rechts van je. Hierdoor gaat de deur open. Ga onmiddelijk naar buiten en ga gelijk rechtsaf. Daar zie je een valluik. Open hem en erin. Ren snel door de gang en spring in de rioolpijp. ga linksaf en ren. Als het je lukt om het vuur te ontsnappen, zie je een filmpje waarin Lara in een boot valt. Kurtis ziet haar. Daarna komt nog een filmpje met Eckhard.

LOUVRE STORM DRAIN

Links van je is een gezondheidsobject. Ga de gang uit naar de komer met het stromende water. Ga linksaf tot je bij twee pijpen komt. Links van die regenpijpen is een verticale pijp. Klim op de pijp tot je bij een metalen platform komt met een schakelaar. Haal de schakelaar over. Je ziet dat de ventilator stopt. Ga terug naar de begane grond. Ga linksaf. Ga naar beneden en halverwege rechtsaf. Hier is een ladder. Klim omhoog. Draai de ventilator twee keer. Hierdoor krijg je een krachtsopwaardering. Kruip nu door de ruimte heen die is ontstaan. Pak het gezondheidsobject. Loop naar het einde en spring in de kamer. Draai het wiel om. Verlaat de kamer op dezelfde manier als je bent binnengekomen.

Ga naar het gebied waar alle buizen uitlopen. Ga nu in de pijp tegenover de pijp waar je nu in zit. Ga de gang door en linksaf de open deur in. Draai hier het wiel en verlaat de kamer. Ga terug naar het gebied waar alle buizen uitlopen. Ga opnieuw omhoog via de verticale regenpijp. Loop over het weggetje onder de waterstroom. Aan het einde van weggetje is opnieuw een wiel. Loop naar het uiteinde van het metalen platform. Op het einde van het metalen platform is een pijp. Er is nu een ladder boven je. Spring en pak de ladder vast. Klim op het metalen platform. Klim opnieuw op een ladder en stap af op opnieuw een metalen platform. Op het uiteinde van dat metalen platform is een pijp waarmee Lara bij een ander wiel komt. Pak de horizontale pijp en ga halverwege. Laat je vallen op het weggetje en loop naar het kleine gangetje. Hier ligt munitie. Ga terug naar de begane grond.

Duik in het water. Ga recht naar beneden rechtsaf, dan rechts en dan omhoog. Er is nu als het goed is een geel hek. Zwem erop af en pak het metalen platform vast. Loop langzaam totdat Lara zegt dat ze erop kan klimmen. Er is een horizontale metalen pijp boven je. Pak hem vast slinger langs het weggetje. Loop naar links en draai het wiel. Ga verder langs het weggetje en loop tot je bij een gebroken metalen platform bent. Klim hier omhoog. Loop door tot Lara zegt dat ze kan springen. Spring verder en draai het wiel. Spring terug en je ziet links van je een pijp. Klim onder het gebroken hek. Loop naar het einde en glij neer tot de begane grond. Je komt nu uit bij de gebroken ventilator. Ga terug naar de kamer waar alle buizen uitlopen.

Ga terug naar de verticale pijp bij de richel die naast de regenpijp is waar het water eerst uit kwam. Ga naar beneden en klim op de gerezen regenpijp. Open de deur. Je komt nu in een grote kamer. Laat je vallen. Sta met je gezicht naar het water en ga dan rechtsaf. Zet de bom die je hebt op het olievat en spring in het water. Ga linksaf. Hier is een pijp waar je in kan zwemmen. Ga recht in de regenpijp. Neem de tweede pijp links. Klim omhoog. Ga linksaf. Je kijkt nu de brandende kamer binnen.

Laat je vallen op het cementen loopweggetje. Ga rechtsaf, klim op de ladder. Ga langs de cementen loopweg. Bij de volgende ladder moet je halverwege op springen drukken waardoor Lara een achteruitsprong over het vuur maakt. Loop naar het volgende vuur en spring er overheen. Ga naar het gebied dat uit de muur is ontploft. Je bent nu in de kelder van het Louvre. Ga linksaf.

Dit zijn de eerste 10 levels, meer volgens.




Advertentie


Gameinfo Tomb Raider: Angel Of Darkness

PS2 preview van Tomb Raider: Angel of Darkness


Reacties, cheats of tips

« vorige 1 2 3
...
67 68
69
volgende »

 Gepost door Maddy op 07 april, 2009 om 23:53

GN "Sickness"

12770 posts
Klik hier Screens

CheatNOW.nl © 2016-2017, is een product van Desert Productions